וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור כבש בבכורה בשבאב אל אהלי, בשלב הבא: מפגש עם רונאלדו

החלוץ הישראלי שהמפגש שלו עם אל ווחדאת הירדנית עורר עניין רב, חגג שער ראשון בקבוצה מאיחוד האמירויות (87) וקבע 0:3 לקראת עימות מסקרן על מקום בבתי ליגת האלופות של אסיה

תיקתקנו, 15.8/ספורט1

מונס דאבור ערך הערב (שלישי) את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי שבאב אל אהלי הסעודית, וגם חגג שער ראשון בניצחון 0:3 על אל ווחדאת מירדן במוקדמות ליגת האלופות של אסיה. החלוץ הישראלי פתח בהרכב, ירה פנימה מצד ימין בדקה ה-87 וקבע את תוצאת המשחק מבישול של גאנייב האוזבקי, שכבש בעצמו בבעיטה חופשית (57) וגם בישל לרנאן הברזילאי (65).

בעקבות הניצחון הזה עלתה שבאב אל אהלי לסיבוב המוקדמות הבא בליגת האלופות, שם מחכה לא אחרת מאשר אל נאסר הסעודית, הקבוצה אותה מוביל כריסטיאנו רונאלדו. לאחרונה הצטרפו אליו גם סאדיו מאנה, מרצלו ברוזוביץ', סקו פופאנה ואלכס טלס. המשחק ייערך בדיוק בעוד שבוע.

מונס דאבור שבאב אל אהלי. שבאב אל אהלי, אתר רשמי
התחלה נהדרת. מונס דאבור חוגג/אתר רשמי, שבאב אל אהלי

"אסור לקבוצה לשחק מול קבוצה שמשתפת שחקן ציוני, אסור לנרמל את ישראל", טענו אוהדי אל ווחדאת לקראת המשחק הזה. המאבק כלל הפגנות, פוסטים ויראליים ברשתות החברתיות, איומים על נשיא המועדון ודיון חריף שהגיע עד הפרלמנט הירדני, והכול בגלל החלוץ החדש של הקבוצה מהאמירויות, שבאמתחתו 40 הופעות ו-15 שערים במדי נבחרת ישראל. בסוף הם הודיעו שישחקו, וכאמור גם ספגו ממנו שער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully