וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתערים בכל הכוח: קבוצות הגברים והנשים של הפועל כפר סבא פותחות עונה

בלי שלוש שחקניות שעזבו, קבוצת הנשים מקווה לעונה יארופית טובה ולשמירה על תואר האליפות. שגיא ברעם חזר לאמן את קבוצת הגברים: "מאמין שניהנה מהפירות פה עוד שנים רבות"

בנות הפועל כפר סבא. יחצ,
בנות הפועל כפר סבא/יחצ

קבוצות הנשים והגברים של מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא החלו ביום שני את ההכנות לעונת המשחקים הקרובה, שתחל באוקטובר, בהדרכת המאמנים סבה דבש (נשים) ושגיא ברעם (גברים).

קבוצת הנשים הפועל כפ"ס, שזכתה בעונה שעברה בתואר האליפות ותשתתף העונה בבית מוקדמות ליגת האלופות שיתקיימו באוקטובר בצ'כיה, ביצעה ריענון בסגל השחקניות. שלוש שחקניות עזבו: אניה ויליקי, שבגיל 41 פרשה ממשחק מקצועני לאחר שבע שנים במועדון הפועל כפ"ס במהלכן זכתה בתארים רבים; טלי הקס שעברה לשחק וללמוד בליגת המכללות בהוואי ארה"ב, והליברו נועה ארז שלקחה שנת חופשה.

אלופת המדינה התחזקה בשלוש שחקניות זרות חדשות, שיחד עם יוניסקה בטיסטה הקובנית, שממשיכה לעונה נוספת, יהוו כוח משמעותי בליגה. הזרות החדשות הן: מוסרת מפולין, דומיניקה מראס פאליבודה ; ליברו יפנית קוטו אינוו ומצליבה מקנדה, גבריאלה מקיאגובסקי. בקבוצה מאמינים שעם הסגל החדש ביכולתן להפתיע גם במפעל האירופי.

את הקבוצה יובילו הקפטנית המנוסה גלית דבש שתחל עונה 14 בקבוצה, וים קירשנבאום הצעירה, שבעונה שעברה עשתה התקדמות גדולה והוכיחה את עצמה בסדרת הגמר. לצידן הצטרפו הליברו לירן ימיני שחוזרת לליגת העל, לאחר שסיימה שירות צבאי; ים דעבול (מוסרת שהגיע מהצפון); הקבלנית/מצליבה מיה דונטו, תלמידת תיכון שגדלה במועדון וחזרה מהפנימייה; הקבלנית אורטל איבגי, ששיחקה במכבי חיפה ומכבי חדרה, וכן ניקול דל ריו, ברזילאית שנישאה לישראלי, וחוזרת לקדנציה שניה בכפ"ס לאחר עונה ברעננה.
המאמן סבה דבש: "אני מאוד שמח ‏לאמן את הקבוצה ‏בעונת 23/24, ‏מרגיש שיש לי ‏את הפריבילגיה ‏לעבוד ‏במועדון ‏הזה, ‏בקבוצה ‏שמובילה את העיר ‏כפר סבא. ‏אני מודה ‏ליו"ר המועדון ‏עפרה וגרי ‏אברמוביץ על הזדמנות נוספת ‏להוביל את ‏קבוצת הנשים, לא רק ‏בליגה הישראלית אלא גם ‏בליגת האלופות, ‏שזה חלום של כל מאמן ‏ בספורט מקצועני ותחרותי. ‏אני מקווה שאולם 'בר-לב' ‏יהיה העונה ‏מפוצץ באופן קבוע ‏כמו במשחק‏ ‏האליפות לעונת 22/23,‏ ‏שישאר בזכרוני ‏לתמיד."

הפועל כפר סבא כדורעף גברים. יחצ,
הפועל כפר סבא כדורעף גברים/יחצ

הרכש המשמעותי של קבוצת הגברים בכדורעף הפועל כפ"ס הוא חזרתו הביתה של המאמן שגיא ברעם, שבונה סגל צעיר על טהרת שחקני בית מוכשרים. כשחקן וקפטן, ברעם הוביל ב 2001 את כפר סבא לזכיה בגביע המדינה ובאליפות מיתולוגית. כמאמן זכה בגביע נוסף ב-2006, ובסך הכל חתום על שלושה מתוך ארבעת התארים של קבוצת הגברים, כמו גם על הישג השיא של הקבוצה באירופה - העפלה לרבע גמר גביע האתגר.

קבוצת הגברים התחזקה בשלושה שחקנים דרום אמריקאים: פרננדו מישל ארפאחו (מוסר מארגנטינה), רונלד מרטינז (חוסם אמצע מנבחרת ונצואלה) ולוקאס מנדז (קבלן מאורוגואי). את הקבוצה יובילו שחקן הבית בועז סרסון ואלון האס הצעיר.

אל הקבוצה הצטרפו: מארק רורה, שגדל במועדון ולומד בפנימיית וינגייט; יואב גרדי (תלמיד תיכון גלילי); הליברו ליאור ויינשטוק, שחוזר לקדנציה שניה לאחר שנתיים בהוד השרון; טל באריל, בוגר המועדון ששיחק בליגה הלאומית, וכעת יקבל את ההזדמנות בליגת העל; אורי וודינסקי, שאף הוא גדל במועדון וחוזר לאחר עונת השאלה בהמעפיל; חוסם האמצע טוני קויפמן, יהודי אמריקאי שיחל קדנציה שלישית במועדון ומעגן וייס.

שגיא ברעם: אני נרגש להתחיל עונה עם סגל שבנוי ברובו משחקנים שגדלו במועדון, ומאמין שנהנה מפירות העונה הזאת עוד שנים רבות לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully