וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ASICS משיקה נעל חדשה: "היציבות מעולם לא הרגישה טוב יותר"

המותג היפני Asics הכריז על הדגם החדש GEL-KAYANO 30, המעניק "יציבות ונוחות אופטימלית המשפרת משמעותית את חווית הריצה". הדגם תוכנן להתאמת יציבה אופטימלית עם יותר ריפוד, מגע מלא עם הקרקע, נחיתות רכות מתמיד ויציבות בחלק העליון של הנעל

אסיקס GEL KAYANO. יחצ,
אסיקס GEL KAYANO/יחצ

המותג היפני Asics הכריז על הדגם החדש GEL-KAYANO 30, הדגם מעניק "יציבות ונוחות אופטימלית המשפרת משמעותית את חווית הריצה. הדגם תוכנן להתאמת יציבה אופטימלית עם יותר ריפוד, מגע מלא עם הקרקע, נחיתות רכות מתמיד ויציבות בחלק העליון של הנעל".

הדגם החדש משלב את טכנולוגיית ה - Pure Gel החדשה המספקת בלימת זעזועים משופרת, נחיתות רכות ומעברים חלקים יותר. בנוסף, טכנולוגיית 4D GUIDANCE SYSTEM החדשה הכוללת 4 מימדים מאפשרת יציבות מהפכנית התומכת ברצים בכל שלב משלבי הריצה. הדגם החדש נותן מענה לקריסה של כף הרגל, בעיה שכיחה למדי, אשר יכולה להוביל לפציעות. Asics שמו למטרה לפתח נעל המציעה יציבות אופטימלית לצד העיצוב הייחודי של המותג.

לטענת החברה, "המותג Asics שם לעצמו מטרה לייצר את נעלי הריצה הנוחות ביותר עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הדגם החדש GEL-KAYANO 30 מעניק יציבות אופטימלית התומכת ברצים בכל שלב משלבי הריצה הודות לטכנולוגיית D GUIDANCE SYSTEM4 החדשה".

למניעת קריסה של כף הרגל

D GUIDANCE SYSTEM4 כולל 4 ממימדים. מימד ראשון - מימד הרוחב מתייחס לרוחב של בסיס הנעל, הטכנולוגייה מאפשרת בסיס רחב יותר עליה הרץ יכול לנחות ולהיות יציב יותר על הקרקע. מימד שני - מימד האורך מתייחס לאורך המגע עם הקרקע ועד לדחיפת הבוהן לצד חריצים בצד הצדדי ובתחתית הסוליה התיכונה, אלו מסייעים להבטיח מעבר מאוזן יותר ודחיפת בוהן יעילה. מימד שלישי - מימד העומק מתייחס לעומק הסולייה, הקצף של סוליית הביניים "העוטף" וממקם את כף הרגל בצורה מאובטחת ובטוחה על בסיס הנעל. לפיכך הרץ לא יכול לנוע משמאל לימין. האלמנט הרביעי והאחרון - מימד הזמן מתמקד באיזור המדיאלי אשר נוצר מאותו קצף אך בצפיפות נמוכה יותר ורכה יותר ובעל החזר אנרגיה גבוה יותר. אלמנט זה הופך את הריצה ליעילה יותר, נוחה יותר ומקטינה את הסיכון לפציעות.

כמו כן, הדגם מגיע עם ריפוד FF BLAST PLUS ECO קל משקל וסוליית ביניים המוגבהת ב- 4 מ"מ המציעה תנועה נוחה יותר לריצה אנרגטית וקלה יותר, הדגם החדש עשוי מ- 20% מקורות מתחדשים לשמירה על הסביבה ועם 20% יותר שכבת קצף לנחיתה רכה וקופצנית יותר.

בנוסף, טכנולוגיית PureGEL החדשה מספקת בלימת זעזועים משופרת במהלך הריצה ונחיתות ומעברים קלים יותר לשמירה על מבנה כף הרגל, מניעת פציעות, נוחות מירבית ושמירה על אורח חיי הנעל. הדגם החדש נותן מענה לקריסה של כף הרגל, מצב הנקרא אובר פרונציה, תנועה טבעית של כף הרגל המתרחשת כאשר אנו עומדים על הרגליים, ובה החלק הפנימי של כף הרגל נלחץ כלפי מטה וקשת כף הרגל משתטחת. קריסת כף הרגל היא חלק נורמלי ממחזורי ההליכה והריצה שלנו, ומטרתה לספק לכף הרגל מנגנון של בלימת זעזועים. קריסת יתר של כף הרגל היא בעיה שכיחה למדי, ויכולה להוביל לפציעות. אסיקס שמו למטרה לפתח נעל שמציעה יציבות אופטימלית לצד העיצוב הייחודי של המותג.

משקל הנעל עומד על 263 גרם בלבד בדגם הנשים ו 303 גרם בלבד לדגם הגברים. העיצוב החדשני כולל מגוון רחב של דגמים בעלי גימור אלגנטי ויוקרתי. נמכר באתר ובחנויות ספורט נבחרות. המחיר: 849 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully