וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילמת ספורי, כשירות פטרסון והמגן המועדף: סימני השאלה בבאר שבע

15.8.2023 / 13:00

ספורי מגיע לסופיה אחרי שבוע סוער, אבל הקבוצה זקוקה יותר מתמיד לאיכות ההתקפית והכדורים הנייחים שלו. פטרסון עשוי להשתתף באימון, אבל עדיין סובל מכאבים. והאם יחזקאל יחזור להרכב כדי להעביר מסר התקפי? הסוגיות הבוערות בבאר שבע לפני לבסקי (ה', 20:00, ספורט3)

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע תמריא בצהריים לסופיה לקראת המשחק מול לבסקי (חמישי, 20:00, ספורט3) במסגרת גומלין הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. הקבוצה יצאה ב-10 בבוקר מבאר שבע לקראת ההמראה בצהריים, כאשר המאמן אליניב ברדה החליט לקחת לנסיעה את כריס פטרסון הפצוע ואת רמזי ספורי שחזר מהשעייה.

פטרסון ינסה הערב להתאמן לראשונה מאז שנפצע שלשום באימון. שחקן הכנף סובל עדיין מכאבים חזקים בגבו, אבל בניגוד לאתמול הצליח ללכת בצורה יותר חופשית בטרמינל בנתב"ג ובקבוצה מקווים שיוכל הערב לערוך אימון אפילו חלקי במגרש שתקצה לבסקי סופיה להפועל באר שבע לטובת אימון.

כריסטופר פטרסון הפועל באר שבע. דני מרון
באר שבע זקוקה לו. פטרסון/דני מרון
שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. דני מרון
באר שבע זקוקה לו 2. ספורי/דני מרון

השאלה הגדולה היא האם ברדה ישתמש ברמזי ספורי מחרתיים ולכמה זמן. מצד אחד הקשר לא היה בפעילות כמעט שבוע וגם מרגיש כבר בדרך החוצה לקבוצה אחרת. מצד שני, ספורי הוא מהשחקנים הטובים בקבוצה, בטח בחלק הקדמי ואת הכדורים הנייחים שלו הקבוצה צריכה במיוחד כשהיא הולכת למשחק חוץ טקטי בו היא חייבת לשמור על שערה ומצד שני לחפש שער לטובתה בקרן או מכת עונש.

עוד דילמה שודאי תהיה לברדה היא בעמדת המגן הימני. בטרנר הוא הציב את איאד אבו עביד שם מול שחקן הכנף הברזילאי של לבסקי והשאלה היא האם ימשיך כך או שיחזיר לעמדה את שגיב יחזקאל שתיפקד במרבית העונה שעברה כמגן ימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully