וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר יפתח את העונה בחמישייה? "לאור היכולת בנבחרת, זה מתבקש"

בטורקיה מתרשמים מהביצועים של הרכז במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי. מאמן פנר לשעבר: "הוא ישלים את ווילבקין בצורה נהדרת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

בטורקיה עוקבים בעניין אחרי הביצועים של ים מדר במדי נבחרת ישראל, וכבר מתחילים לנתח איך הרכז הצעיר ייראה בעונת הבכורה לו בפנרבחצ'ה.

בשני המשחקים של הנבחרת עד כה במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי, העמיד מדר ממוצעים של 19.5 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-2.5 חטיפות, כשבמשחק האחרון מול צ'כיה הוא התפוצץ עם 27 נקודות. הערב (שלישי, 19:00) יפגשו מדר וישראל את אסטוניה, בתקווה להבטיח מקום בשלב הבא.

מדר מציג גם הקיץ את ההתקדמות הגדולה שעשה תחת הדרכתו של ז'ליקו אוברדוביץ', הן בקבלת ההחלטות בתור רכז והן בקליעה מבחוץ. לדבריו של המאמן הטורקי המנוסה מוראט עוזייר, לשעבר מאמן אולקר (כיום פנרבחצ'ה), היכולת שהוא מציג בנבחרת ישראל היא סימן חיובי עבור פנר.

"מדר לא רק שומר טוב וחודר טוב, הוא גם מראה יכולות קליעה משופרות. לדעתי, הוא יפתח את העונה בחמישייה של איטודיס, כי הוא יותר מתאים מראול נטו לשחק לצד סקוטי ווילבקין. עם ההגנה שלו ועם היכולת המתפתחת לקלוע שלשות פנויות, הוא ישלים את ווילבקין בצורה נהדרת. נטו יתאים יותר להרכבים אחרים", אמר עוזייר.

שחקן נבחרת ישראל ים מדר מול שחקן צפון מקדוניה טי ג'יי שורטס. אתר פיב"א, אתר רשמי
העונה הוא יפרוץ באמת? מדר/אתר רשמי, אתר פיב"א

כתב האתר הטורקי "Sportsdigitale", אניל אויסאל, התייחס גם כן ליכולת של מדר בנבחרת. "הוא סחב את ישראל על הגב, ונראה שאחד היתרונות הכי גדולים שלו לקראת העונה שבפתח עם פנר, היא יכולת המסירה", ניתח. "מצד אחד, הוא נראה במיטבו כשהוא משתף את חבריו לקבוצה, ומצד שני הוא מראה גם יכולת להיות יעיל גם בלי שהכדור אצלו בידיים. זה יתאים מאוד לדרישות של איטודיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully