וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול תחת מתקפה: "בלאגן אחד גדול מה שקורה שם, זו בדיחה"

ג'יימי קראגר, בלם העבר שמזוהה עם המייטי רדס, העביר ביקורת נוקבת בעקבות הכישלון לצרף את קאיסדו או לאביה: "כולם יודעים שהיא נואשת לקשר עכשיו ונכנסת לפאניקה"

תקציר: צ'לסי - ליברפול 1:1/ספורט1

צ'לסי וליברפול נפרדו ביום ראשון בערב בלונדון ב-1:1 במחזור פתיחת העונה בפרמיירליג, אבל מחוץ לכר הדשא רשמה צ'לסי ניצחון כפול ודי מוחץ על ליברפול. זה החל בהחתמת מויסס קאיסדו ימים ספורים אחרי שליברפול כבר סיכמה על רכישתו מברייטון עבור 115 מיליון ליש"ט והשחקן העדיף את ההצעה הלונדונית ונמשך עם המעבר הצפוי של רומאו לאביה מסאות'המפטון לצ'לסי תמורת 50 מיליון ליש"ט, אחרי שבוע שבו מספר הצעות של ליברפול על הקשר בן ה-19 נדחו בזו אחר זו.

ליברפול כעת עושה מאמצים להחתים קשר אחורי בכיר עד סוף חלון ההעברות וביממה האחרונה עלו שמותיהם של פדה ואלוורדה מריאל מדריד ושל איברהים סאנגרה מפ.ס.וו איינדהובן, אבל בינתיים היא תחת מתקפה קשה בעקבות אירועי הימים האחרונים.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול עובר ליד יורגן קלופ לאחר שהוחלף. Marc Atkins, GettyImages
ביקורת לא פשוטה גם משחקני הבית/GettyImages, Marc Atkins

ג'יימי קראגר, בלם העבר שמזוהה עם המועדון, לא חסך בביקורת אמש בתכנית "Monday Night Football" ב"סקיי ספורטס" כאשר אמר: "ליברפול צריכה להחתים קשר ועכשיו כולם יודעים שהיא נואשת לכך, כך שהיא נמצאת במקום קשה. זה בלאגן אחד גדול מה שקורה בליברפול, זו בדיחה. ליברפול זכתה בליגת האלופות ובליגה, ומה היא עשתה? לא הוציאה כסף, המנהל המקצועי עזב והמחליף שלו גם כן היה בתפקיד לשישה חודשים.

"אני לא יודע למה הם עוזבים ומה קורה מאחורי הקלעים, אבל בשנה וחצי היו לליברפול ארבעה אנשים בתפקיד והם לא החתימו שחקנים, להוציא שניים עם סעיף שחרור וללא שום מו"מ", המשיך קראגר, "זה מביך שככה מתנהלת ליברפול. הקיץ התחיל עם לאביה, עברו לקאיסדו - והבעלים לא אשמים כי הם הסכימו לשלם עבורו 110 מיליון ליש"ט שזה סכום היסטורי בליברפול - ואז חזרו ללאביה ואיבדו גם אותו. ליברפול בבעיה ונכנסת לפאניקה, דבר שלא קרה עד היום בעידן יורגן קלופ. אני לא יודע מה קורה שם, אבל זה שינוי גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully