וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף קבע 1:1 בין נפטצ'י לסבאיל, בכורה לעבד בקבוצה השנייה של פ.ס.וו

הקשר פתח בהרכב לצד עטאא ג'אבר ובדקה ה-82 הבקיע מ-11 מטר מול קבוצתם של ניר ברדע וידין לוגסי במחזור השני באזרבייג'ן. שחקן נבחרת הנוער שיחק לראשונה בליגת המשנה המשנה בהולנד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

נפטצ'י באקו וסבאיל הן שתיים מהקבוצות ה"ישראליות" באזרבייג'ן, שבכל אחת מהן משחקים שני לגיונרים. הערב (שני) הן נפגשו במסגרת המחזור השני בליגה האזרית וכל אחת השיגה את הנקודה הראשונה שלה לעונה זו, בעקבות חלוקת נקודות.

עטאא ג'אבר וקני סייף פתחו בהרכב המארחת נפטצ'י באקו וגם מהעבר השני עלו ב-11 שני הישראלים ניר ברדע וידין לוגסי, כשהאחרון היה היחיד שלא השלים 90 דקות - לוגסי ספג כרטיס צהוב בדקה ה-32 ופינה את מקומו בדקה ה-59. מבין ארבעתם השחקן שהיה המשמעותי ביותר היה קני סייף, שבדקה ה-82 הבקיע מנקודת הפנדל את שער השוויון שקבע 1:1 בסיום.

למעשה הקבוצה היחידה באזרבייג'ן שעדיין לא השיגה נקודות לאחר שני מחזורים היא גבאלה שהקיץ החתימה את אוסמה חלאיילה וגלעד אברמוב.

צפו בשער של קני סייף

ישראלי נוסף ששיחק הערב באירופה זהו תאי עבד בן ה-19, שחקן נבחרת הנוער של ישראל שרשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה השנייה של פ.ס.וו איינדהובן שמשחקת בליגה השנייה בהולנד. עבד, שעלה מקבוצת הנוער שאיתה זכה באליפות ל"Jong PSV", נכנס למשחק בפתיחת המחצית השנייה, במצב של 0:0 ותופקד בכנף ימין. שער הנצחון הובקע בדקה 68 מרגלי ג'ייסון ואן דויבן.

  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully