וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סורקין: "אני משתפר, טוב לי בעיקר כשמנצחים"

14.8.2023 / 19:21

אחד ממצטייני הנבחרת דיבר לקראת אסטוניה (שלישי, 19:00): "באים עם אנרגיות, מוכנים וערניים. הרמה האישית פחות חשובה לי"

נבחרת ישראל חוגגת ניצחון על צ'כיה/באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

אחרי הניצחונות המשכנעים על צפון מקדוניה וצ'כיה, תפגוש מחר (שלישי) נבחרת ישראל את אסטוניה הביתית, ששום תוצאה פרט לניצחון לא ישאיר לה סיכוי לעלות לשלב הבא של טורניר טרום מוקדמות האולימפיאדה. ישראל תנסה להישאר מושלמת בטורניר בדרך לשלב הבא ומשחקי ההכרעה בפולין, בידיעה שגם הפסד עד 23 הפרש יביא אותה לשם.

"ממשיכים עם מה שהביא אותנו עד לכאן", אמר רומן סורקין, ממצטייני הנבחרת בחלון הזה. "מקשיבים לצוות, באים עם אנרגיות, מוכנים וערניים, כדי לנסות לנצח עוד משחק, להמשיך לשלב הבא ולהמשיך גם שם. חשוב לעשות חילופים נכונים. הצוות כבר ראה אותם, התחיל להראות לנו ונגיע מוכנים. שיחקנו נגד אסטוניה בעבר ואפילו לא מעט, הם קבוצת בית שתקבל תמיכה מהקהל, אבל צריך להזיז את כל רעשי הרקע, להגיע מוכנים למשחק ולבוא לנצח גם את המשחק הזה".

שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין. אתר פיב"א, אתר רשמי
ממוקד מטרה. סורקין/אתר רשמי, אתר פיב"א

"זו נבחרת ישראל ואנחנו חברים מאוד טובים", הוסיף שחקן הפנים. "יש פה כמה חברה חדשים שהשתלבו בצורה נהדרת. כיף גדול להיות חלק מנבחרת ישראל כמו תמיד, זו זכות ורק שנמשיך ככה. טוב לי בעיקר כשמנצחים. אני משתפר וטוב לי, אבל הרמה האישית פחות חשובה. חשוב להמשיך לנצח, לנצח גם בחלק השני של הטורניר והגדיל את הסיכויים שלנו להגיע לאולימפיאדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully