וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמונטה הארפר צפוי להצטרף לעירוני נס ציונה

14.8.2023 / 18:04

הגארד האמריקאי הוותיק (34, 1.93) ששיחק במשך עשור באירופה, בין היתר בזניט סנט פטרסבורג ובגראן קנאריה, אמור לחתום בקבוצה של אלעד חסין. אשתקד שיחק בדרתונה האיטלקית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

עירוני נס ציונה קרובה לצרף את הגארד האמריקאי דמונטה הארפר ששיחק בעונה שעברה במדי דרתונה האיטלקית. הארפר הוא גארד מנוסה ששיחק ברמות שונות ובמפעלים שונים באירופה, והוא ינסה לתרום לקבוצה של אלעד חסין מניסיונו.

דמונטה הארפר. Justin Edmonds, GettyImages
מאחת ההפתעות הנעימות באיטליה לישראל. הארפר/GettyImages, Justin Edmonds

הארפר (34, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת מורהד סטייט שלא נבחר בדראפט 2011 ופתח את הקריירה המקצוענית בציבונה זאגרב. לאחר עונה אחת חזר לליגת הפיתוח, אך בקיץ 2013 יצא לאירופה ומשחק מאז ביבשת. הוא עבר בצמוקי מינסק, ברינדיזי, סלופסק מפולין, קאלב קארמו האסטונית, שיחק עונה מצוינת בזניט סנט פטרסבורג ביורוקאפ כולל 10.6 נקודות למשחק, טופאש בורסה, אבלינו, שנתיים בגראן קנאריה, עונה בלימוז' ובעונה שעברה בדרתונה שהייתה מההפתעות הגדולות של הכדורסל האיטלקי.

הסגל של נס ציונה כולל נכון לעכשיו רק שני זרים חתומים - וינס אדוארדס שהצטרף מהליגה האיטלקית, וג'רום מיינסי שממשיך לעונה נוספת. הכתומים צירפו הקיץ את המתאזרח דאסטי האנאס, איתי שגב ויאיר קרביץ כרכש בכיר ושמרו על צוף בן משה ותומר לוינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully