וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fiverr ממשיכה את שיתוף הפעולה עם כוכב ארסנל בוקאיו סאקה, בתוכנית חממה ליזמים צעירים

Saka ו- Fiverr חברו עם ארגון Youth Beyond Borders) YBB) כדי לתמוך ביזמים הפועלים למען הקהילה בבריטניה

סאקה כובש לזכות ארסנל במשחק הבכורה של העונה/ספורט1

חברת Fiverr (סימון בורסאי: FVRR), היוצרת מהפכה בדרך בה העולם עובד יחד, מכריזה על השלב הבא בשותפות עם כוכב ארסנל ונבחרת אנגליה, בוקאיו סאקה. שיתוף הפעולה של Fiverr וסאקה נוצר במטרה לקדם שוויון הזדמנויות ולהעמיק את פעילותה של Fiverr בתחומי הגיוון וההכלה.

עיקרו של שיתוף הפעולה הוא השקת תוכנית החממה שנוסדה על מנת לסייע ליזמים צעירים בבריטניה להזניק את עסקיהם לשלב הבא. את התוכנית יארח הארגון החברתי Youth Beyond Borders ) YBB) העוסק בהעצמת צעירים.

החממה מכוונת ליזמים צעירים המניעים תהליכים המשפיעים באופן חיובי על הקהילה, ותעזור להם להוציא לפועל את רעיונותיהם. התוכנית שואפת לתמוך בקהילות שעזרו לסאקה במסע שלו להפוך לכדורגלן מקצועני.

כ- 12 משתתפים בגילאי 18 עד 25 מבריטניה, ייבחרו להשתתף בתוכנית שתיארך כשמונה שבועות. התוכנית תשלב מנחי YBB, מנטורים ודוברים אורחים. המשתתפים הנבחרים יקבלו גם קרדיט לפייבר בשווי 1,500 פאונד שיאפשר להם גישה לכמה מהכישרונות הבינלאומיים המציעים את שירותיהם בפלטפורמה.

בוקאיו סאקה. יחצ,
בוקאיו סאקה/יחצ

בוקאיו סאקה: "לאנשים יש כל כך הרבה רעיונות, ולפעמים הם רק צריכים הכוונה מתאימה כדי להוציא אותם אל הפועל. פייבר לא רק רואה את הכישרון באנשים, אלא שיש לה את המומחיות והרצון להפוך את הרעיונות שלהם למציאות".

בוקי אדדפו, מנהל אזור בריטניה ב -Fiverr: "אנו שמחים שהשותפות שלנו עם בוקאיו סאקה מתפתחת ומגיעה לכדי השקת תוכנית החממה. בוקאיו כבר מזמן מהווה השראה, לא רק כספורטאי ברמה עולמית אלא כדוגמא ומופת לכל אדם. בעבודה לצד בוקאיו והצוות בYBB, אנחנו שואפים לתת לכל אחד, ללא קשר לרקע שלו, את ההזדמנות להפוך את הרעיונות שלו למציאות".

ג'אספר קיין, מנכ"ל Youth Beyond Borders : אנחנו שמחים לקחת חלק בהשקת תוכנית החממה של Fiverr ובוקאיו. העולם מלא בצעירים מוכשרים מרקעים שונים, ובאמצעות התכנית, אנחנו רוצים לתת להם את ההזדמנות לפרוץ. לעתים קרובות אנחנו שומעים על רעיונות עסקיים מדהימים אבל היזמים לא יודעים מאיפה להתחיל בכדי לממש אותם. Ideatorr, משנה את זה. עם המומחיות של Fiverr בסיוע לעסקים והתמיכה של בוקאיו, אנחנו מאמינים שנוכל לייצר פלטפורמה שתאפשר לעסקים לממש אג'נדה חברתית בבריטניה."

לצפייה בדף הנחיתה המסביר על שיתוף הפעולה לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully