וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה חוזרת: פתיחת העונה של איביץ' והדמיון לתקופה בישראל

התוצאות מרשימות, אבל "הכדורגל מכוער" וכמו במקרה של גלוך, עזיבה של הכוכב הצעיר עשויה לשנות הכל. מאמן מכבי תל אביב לשעבר חתום על פתיחת העונה הטובה בתולדות קרסנודאר, אבל ברוסיה מפקפקים ומנבאים: הבועה עוד תתנפץ לו בפנים, כמו אשתקד

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

ולאדן איביץ' מתחיל לספק קבלות ברוסיה. מאמן מכבי תל אביב לשעבר מצעיד את קרסנודאר לפתיחת עונה מהסרטים, ואחרי ארבעה מחזורים היא מוליכה את הטבלה עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים, ויחס שערים 1:8. מדובר בפתיחת העונה הטובה בתולדות המועדון, אבל באופן מפתיע, התוצאות המרשימות עדיין לא הופכות את איביץ' לקונצנזוס ברוסיה. רחוק מכך.

בפועל, יש כבר מי שנזכר בפתיחת העונה הקודמת של איביץ', אז עדיין מאמן מכבי תל אביב. בזמנו, הצהובים-כחולים הרשימו אפילו יותר בארבעת המחזורים הראשונים, הובילו את ליגת העל עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות, ורשמו יחס שערים מרשים של 1:14.

אבל גם היום, בדיוק כמו אז, נשמעים רינונים על סגנון המשחק של איביץ'. "הכדורגל של קרסנודאר מאז בואו של איביץ' אולי יעיל, אבל קצת מכוער. אין בו יופי או תחכום, והפוקוס הוא בעיקר על הצד ההגנתי", אמר אתמול (ראשון) סרגיי בלחאנין, מאמן רוסטוב לשעבר, כשהתבקש לנתח את קרסנודאר החדשה. "אני תוהה מה הדמויות הבכירות במועדון חושבות על סגנון המשחק של איביץ', ואיך הן רואות את זה. קרסנודאר חרתה על דגלה לשחק כדורגל התקפי, אבל עם איביץ' זה רחוק מלהיות המצב. ובסגנון המשחק הזה, היא תתקשה לקחת אליפות. זניט סנט פטרסבורג וצסק"א מוסקבה יתחברו בהמשך וייאבקו על התואר".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם בעונה שעברה במכבי תל אביב הדומיננטיות הייתה מתעתעת. איביץ'/ברני ארדוב

גם מאמן נבחרת רוסיה לשעבר בוריס איגנטייב מסרב לצאת מפרופורציות בעקבות ההצלחה של קרסנודאר, ולא ממהר לשבח את איביץ'. "התוצאות הטובות של הקבוצה הן דבר טבעי למדי בהתחשב במטרות שהמועדון הציב ובכספים שהוא השקיע. התוצאות של הקבוצה הן לא צירוף מקרים. מצד שני, הייתי ממליץ לחכות ולראות האם הקבוצה באמת מסוגלת להתחרות על האליפות".

דמיון נוסף בין פתיחת העונה הנוכחית של איביץ' לבין זו הקודמת, נוגעת לסטטוס של הכוכב הצעיר. אשתקד היה זה אוסקר גלוך שכבש שני שערים ובישל שלושה בארבעת המחזורים הראשונים. העונה נהנה איביץ' מיהלום נוסף, אדוארד ספרציאן הארמני (23), שהפך לכוכב הגדול של הקבוצה ופתח את העונה עם שלושה שערים ושני בישולים בארבעה משחקים. כמו במקרה של גלוך, גם מעל עתידו של ספרציאן מרחפת עננה. הקשר ההתקפי המוכשר עורר התעניינות של מספר קבוצות בליגות הבכירות, אבל תג המחיר שהציבה קרסנודאר לעת עתה - 18 מיליון יורו - הרתיע אותן בשלב זה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן קרסנודאר אדוארד ספרציאן. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
תסריט גלוך יחזור על עצמו? אדוארד ספרציאן/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

יחד עם זאת, לפי ההערכות ברוסיה, ספרציאן לא יישאר אחרי חלון ההעברות של ינואר, וככל הנראה יעזוב במהלך העונה. איביץ' עזב את מכבי תל אביב רגע לפני שגלוך נמכר לרד בול זלצבורג, במהלך ששינה את כל המומנטום של העונה, והפך את מכבי תל אביב למגבלת בצד ההתקפי. האם הפעם הוא יהיה שם כדי להרגיש את הדעיכה על בשרו?

"בשלב מסוים, חרושת השמועות בנוגע לעתידו של ספרציאן ישפיעו על קרסנודאר ואיביץ'. קשה להאמין שהמועדון לא יושפע מכך. וכשהמועדון ייאלץ למכור אותו, בטוח שתורגש ירידה חדה ביכולת", ניבאו אמש באתר הרוסי "Vedomosti".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully