וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של קורטואה: קפה הושאל מצ'לסי וחתם לעונה בריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 12:20

הספרדי ישמש כשוער הראשון עד שטיבו קורטואה יחלים מהפציעה הקשה שלו. וגם: איך תתמודד הקבוצה עם מצוקת הבלמים אחרי פציעת מיליטאו?

תקציר הניצחון 1:2 של פרטיזן בלגרד על ראדניצ'קי עם שער של ביברס נאתכו/ספורט1

שוער חדש לריאל מדריד: אחרי שאיבדה את טיבו קורטואה בגלל פציעה קשה, הבלאנקוס הודיעו היום על החתמתו של קפה. השוער הספרדי מגיע מצ'לסי בהשאלה עד סוף העונה וישמש כשוער הראשון עד שקורטואה יחלים מהפציעה שלו, שתשבית אותו לחצי שנה לפחות.

כזכור, קורטואה נפצע באימון הקבוצה ולאחר מכן אובחן אצלו קרע ברצועה הצולבת. השוער ינותח בימים הקרובים בברכו השמאלית וכמובן שייעדר תקופה ממושכת. לא ברור כמה מהר קורטואה יתאושש, אך לפי ה"את'לטיק" בתרחיש הטוב ביותר הוא ישוב בחודש אפריל, לקראת היישורת האחרונה. אם ההחלמה תתעכב מעבר לכך, השתתפותו ביורו 2024 בקיץ הבא עם נבחרת בלגיה עלולה גם היא לעמוד בסכנה.

קפה, שוער צ'לסי. ADRIAN DENNIS/AFP, GettyImages
יהיה השוער הראשון של ריאל מדריד עד שקורטואה יחזור. קפה/GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP

קפה שיחק בחמש העונות האחרונות בצ'לסי, כאשר בעונה החולפת הוא היה השוער המחליף של מנדי. קפה זכה עם הבלוז בליגת האלופות והוא משתייך גם לסגל של נבחרת ספרד. מחר (שלישי) הבלאנקוס יציגו את השוער במסיבת עיתונאים שתיערך ברחבת האצטדיון.

קורטואה כזכור הוא לא היחיד שנפצע בצורה קשה. כבר במשחק הליגה הראשון שלה מול בילבאו ריאל מדריד איבדה את אדר מיליטאו, שגם הוא קרע את הרצועה הצולבת. לבלאנקוס יש נכון לעכשיו שני בלמים בלבד בסגל - דייויד אלאבה ואנטוניו רודיגר, כאשר גם נאצ'ו יכול לשחק בעמדה הזו.

בתקשורת המדרידאית עסקו בסוגייה הזו והעלו שמות של שחקנים שיכולים למלא את העמדה הקריטית הזו בהרכב. השמות שהוזכרו היו של קרבחאל, טשואמני, קמאבינגה ומנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully