וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת קרובה ליעד הראשוני, מדר: "אלה שהגיעו נהנים לשחק ביחד"

14.8.2023 / 8:15

ישראל עשתה צעד חשוב לעבר חצי גמר מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי, הגארד שלח מסר. בנבחרת סירבו לדבר על יריבות אפשריות

נבחרת ישראל חוגגת ניצחון על צ'כיה/באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

נבחרת ישראל עשתה אתמול (ראשון) צעד משמעותי לקראת עלייה לשלב הבא במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי, אחרי שניצחה 67:80 את צ'כיה. הנבחרת יכולה להפסיד לאסטוניה המארחת ב-23 הפרש במשחק מחר (19:00) ועדיין לעלות לשלב הבא שישוחק בפולין, ולעמוד ביעד הראשוני שהוגדר עם תחילת המסע.

ערב הנסיעה בנבחרת חששו מאוד כי לא יצליחו לעבור את השלב הראשוני, לאור הסגל החסר במיוחד שעמד לרשות המאמן אריאל בית הלחמי, אך השחקנים שכן גילו מוטיבציה ללבוש את המדים הלאומיים הקיץ, בראשות שני הגארדים - ים מדר והקפטן בר טימור - והסנטר רומן סורקין, קרובים מאוד להשתיק את הביקורות ולעמוד במשימה.

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל עם המאמן אריאל בית הלחמי. fiba.com, אתר רשמי
קרובים לעמוד ביעד הראשוני. נבחרת ישראל/אתר רשמי, fiba.com

"אני שמח אני חושב שעשינו שני משחקים ראשונים טובים", אמר ים מדר אחרי הניצחון על צ'כיה. "אנחנו נמצאים בסיטואציה ובמצב טוב מאוד להעפלה, לשם כיוונו כנבחרת, אני מקווה שנוכל לסיים את העבודה. החבר'ה, מי שהגיע, אוהבים להיות אחד עם השני, נהנים לשחק אחד בשני, רוצים בהצלחה אחד של השני, יש רוח מצוינת ואווירה טובה בנבחרת. כיף להיות פה. המטרה הייתה לעשות טורניר טוב, המטרה הראשונית הייתה לעבור לשלב, צריכים להמשיך למשחק השלישי".

בנבחרת סירבו לדבר אמש על היריבות שמחכות בחצי הגמר, אך אם לא תהיה הפתעה גדולה מי שיעמדו בין ישראל להופעה בטורניר הקדם אולימפי יהיו פולין שתארח את משחקי חצי הגמר והגמר, ובוסניה שהופיעה בסגל מלא ומרשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully