וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפשרה של אמבפה ופריז: יחתום לשנה אחת עם הבטחה שיימכר בקיץ הבא

בצרפת טוענים: הכוכב הגדול יחתום עד קיץ 2025 ויאפשר לפריז לקבל עליו דמי העברה מריאל מדריד בקיץ הבא. וגם: איך ניימאר קשור לעסקה?

תיקתקנו, 13.8/ספורט1

היחסים בין קיליאן אמבפה וניימאר ידעו עליות ומורדות במהלך תקופתם המשותפת, אבל כעת כשהברזילאי בדרך החוצה מפריז סן ז'רמן, נחשפים עוד ועוד פרטים על האיבה ששוררת בין השניים.

לפי דיווח ב"ל'אקיפ", אמבפה השתכנע להישאר בפריז העונה אחרי שהתבשר שניימאר מחוץ לתוכניות. גם העזיבה המסתמנת של מרקו וראטי, עוד שחקן שאיתו אמבפה לא הסתדר במיוחד, תרמה להחלטתו להמשיך במועדון. ב"ל'אקיפ" אף טענו כי כבר לפני שנה פנה אמבפה לראשי פ.ס.ז' והבהיר להם שהוא וניימאר לא מסוגלים לשחק יחד באותה קבוצה.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה עם ניימאר. רויטרס
יחסים מסובכים. ניימאר ואמבפה/רויטרס

ב"גלובו" הברזילאי הרחיקו לכת וטענו שלמעשה, אמבפה מעולם לא באמת התכוון לעזוב את פ.ס.ז' ופעל הקיץ מתוך כוונה ברורה להגשים את תוכנית העל שלו, שבסופה ניימאר אמור היה לעזוב את הקבוצה.

"אמבפה רצה את ניימאר מחוץ לפ.ס.ז', ופעל כדי לסלק אותו מהקבוצה", נכתב באתר הברזילאי. "הוא רצה שעוסמאן דמבלה יגיע במקומו, ועשה הכל כדי שזה יקרה, כולל לביים עזיבה. הוא אפילו שכר אנשי יח"צ כדי לקדם את הנרטיב לפיו הוא נאלץ לעזוב את המועדון. הכל כדי שניימאר ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה".

אבל לא מדובר רק בניימאר ומסתבר שיש פה קאץ'. ב"פוט מרקאטו" מדווחים שאמבפה יחתום על הארכת חוזה לשנה נוספת, כלומר עד קיץ 2025, עם הבטחה שהוא יימכר בקיץ הבא. במקרה כזה שני הצדדים מרוויחים: אמבפה יעבור סוף סוף לריאל מדריד ופריז סן ז'רמן תקבל עליו דמי העברה.

ריאל מדריד מצידה, שאיבדה את קארים בנזמה וחייבת סקורר חדש, תשלם בקיץ הבא ככל הנראה עבור אמבפה, אבל סכום נמוך יחסית לשוויו האמיתי של הכדורגלן שלדעת רבים נחשב לטוב בעולם. כלומר, לא יותר מ-100 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully