וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה זועמת על חטאפה והשופט: "אם זה המוצר, זו בושה וחרפה"

האלופה פתחה עונה עם 0:0 מורט עצבים מול חטאפה שהופכת לנמסיס שלה, צ'אבי שהורחק רתח בעקבות הפנדל שלא נשרק, ביקר את הסגנון של היריבה ועלול להיענש בחומרה: "המציאו נגיעת יד". בורדלאס הגיב בעקיצה: "תירוץ עלוב למאמן שלא ניצח עם סגל מדהים"

תיקתקנו, 13.8/ספורט1

ברצלונה לא הייתה יכולה לדמיין תסריט יותר מתסכל מזה לפתיחת העונה. האלופה קיוותה לשלוח מסר לריאל מדריד ושאר הליגה במחזור הפתיחה ולנצח סוף סוף את מי שהפכה בשנים האחרונות לאחת היריבות שהכי מקשות עליה, בטח במשחקי חוץ. אבל חטאפה ההגנתית והקשוחה של חוסה בורדלאס שוב הצליחה להוציא את בארסה מאיזור הנוחות, שוב ערערה את הכוכבים שקיבלו טיפול "מיוחד", ושוב כפתה על בארסה סגנון משחק פיזי עם מעט מאוד כדורגל. כעת בארסה עומדת על רצף של שלוש תוצאות תיקו מאופסות באצטדיון הקוליסאום של חטאפה, ואחרי המשחק אתמול (ראשון) היא גם חוזרת משם נסערת במיוחד, ועם שני מורחקים שנראה שאיבדו עשתונות, ועלולים לשלם מחיר כבד.

הראשון היה ראפיניה ששלח מרפק לעבר שחקן יריב וראה כרטיס אדום ישיר. השני הוא צ'אבי, שזעם על השופט במהלך המשחק, ולא היסס לבקר אותו בסיום.

"הטעויות של השופט עלו לנו במשחק, והוא יצטרך לתת הסברים", ירה צ'אבי אחרי שלא נשרק פנדל לזכות ברצלונה בדקה ה-104, למרות עבירה ברורה על רונלד אראוחו ברחבה. לטענתו של השופט, לעבירה על אראוחו קדמה נגיעת יד של גאבי, אולם צ'אבי משוכנע ש"נגיעת היד הזו, זו המצאה מוחלטת, שטות גמורה. לפני פתיחת העונה הייתה לנו פגישה עם השופטים, והם הסבירו לנו שהחוקה החדשה אומרת שרק נגיעת יד ברורה לחלוטין תישרק. אז בואו תגידו לו אתם, איך זה הגיוני ששרקו לגאבי נגיעת יד? זאת בדיחה".

צ'אבי, מאמן ברצלונה. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
"מי רוצה לראות כדורגל כזה?" צ'אבי עצבני/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

צ'אבי ביקר בנחרצות גם את סגנון המשחק ההגנתי והפיזי של חטאפה, שלדבריו הגיעה עם טקטיקה ברורה לבזבז זמן ולעצבן את שחקניו עם עבירות ללא כדור. "מה שקרה הערב, זו פשוט בושה. המשחק היה אלים כי השופט איפשר להם לבצע אינספור עבירות שלא נשרקו. לנו שורקים על כל נגיעה, אבל הם יכולים לעשות לשחקנים שלנו מה שהם רוצים. ניגשתי לשופט ואמרתי לו שהם עושים עלינו יותר מדי עבירות. בגלל זה הורחקתי. אני לא מצליח להבין את זה".

לפי דיווחים שונים בספרד, צ'אבי עלול לספוג הרחקה משני משחקים בעקבות התפרצות לעבר השופט, כמו גם על המילים הקשות שהשמיע בסיום כשאמר: "אם הייתי פוגש את חאבייר טבאס (נשיא הליגה הספרדית), הייתי אומר לו שהמוצר שלו הוא בושה וחרפה. מה שראינו היום, זה לא היה כדורגל אלא בושה אחת גדולה. המוצר שנקרא הליגה הספרדית הוא בושה, ואף אחד לא רוצה לצרוך אותו. אם אנשים משתעממים ולא מעוניינים לצפות בכדורגל הזה, אפשר להבין אותם. אם מה שראינו היום זה המוצר שהליגה מנסה למכור, אז כולנו נכשלים בענק. זה סימן מדאיג מאוד".

מנגד, חוסה בורדלאס חגג את הנקודה שהשיג, והגיב לביקורת של צ'אבי בעוקצנות. "תרשו לי לא להסכים עם הדברים שלו. מבחינתי, זה ניסיון עלוב לתרץ את העובדה שהוא לא ניצח למרות שיש לו סגל מדהים ושחקנים אדירים", אמר מאמן חטאפה. "אנחנו אלימים? המהלך הכי אלים במשחק נעשה על ידי שחקן של ברצלונה, שפגע בשחקן שלנו והורחק בכרטיס אדום. מעולם לא עלה בדעתי לתרץ הפסד או תיקו על ידי ביקורת על סגנון המשחק של היריבה. המילים של צ'אבי לא עוזרות לליגה שלנו, זה לא תורם כלום".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן חטאפה חוסה בורדלאס. Florencia Tan Jun, GettyImages
"אנחנו אשמים? תירוץ עלוב". בורדלאס/GettyImages, Florencia Tan Jun

אבל בברצלונה המשיכו לבקר את חטאפה ואת השופט, וטענו שתוספת הזמן (16 דקות) לא הייתה מספקת. לדבריו של צ'אבי, "אנחנו עושים מעצמנו צחוק אם אנחנו לא מתחילים לספור זמן פעיל במשחק. כל התוספות האלה, זה פשוט מביך".

גם פרנקי דה יונג העצבני ביקר את השופט. "הוא הוסיף 9 דקות, אבל במחצית השנייה חטאפה בזבזה אולי 25-30 דקות. חבל מאוד שהליגה מאפשרת לדברים כאלה לקרות. הם חייבים לנקוט בפעולות נגד תופעות כאלה, כמו בפרמיירליג".

גם רונלד אראוחו לא היסס לבקר את השופט. "היה עליי פנדל ברור. אפילו השחקן שהכשיל אותי הודה בזה בפניי. לא ראיתי שום נגיעת יד של גאבי".

בתקשורת הקטלאנית אגב, כבר בדקו ומצאו שלשופט המשחק סוטו גראדו יש "רקורד בעייתי". מדובר בשופט שאיתו ריאל מדריד ניצחה הכי הרבה משחקים (9) בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully