וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאירו טעם לעוד: ארה"ב גברה על ספרד 88:98 במשחק הכנה

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 1:05

האמריקאים היו גדולים על אלופת אירופה במשחק שבו ברונסון הפגיז 23 נקודות ב-17 דקות ואדוארס כיכב בקלאץ'. אר ג'יי בארט כיכב בניצחון קנדה על גרמניה

נבחרת ישראל חוגגת ניצחון על צ'כיה/באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

אליפות העולם בכדורסל ממש מעבר לפינה והלילה נערך משחק הכנה מסקרן במיוחד שבו ארה"ב גברה ספרד אלופת אירופה 88:98 במשחק שאותו אירחה ספרד באולם במלאגה. אחרי שפירקה את סלובניה נטולת דונצ'יץ', ארה"ב התקשתה הרבה יותר מול הספרדים אבל הצליחה לברוח ברבע האחרון בעיקר בזכות מהלכים גדולים של אנתוני אדוארדס.

מצטיין המשחק הזה היה ג'יילן ברונסון מהניקס עם 23 נקודות (10 מ-10 מהשדה) וארבעה אסיסטים ב-17 דקות בלבד. ג'ארן ג'קסון הוסיף 14 לאמריקאים, שקיבלו 12 ממייקל ברידג'ס ו-11 מאוסטין ריבס וברנדון אינגרם. סנטי אלדאמה שחקנה של ממפיס הוביל את הספרדים עם 14, ווילי הרננגומס שחקנה הטרי של ברצלונה הוסיף 13.

פאולו באנקרו נבחרת ארצות הברית חואנצ'ו הרננגומס נבחרת ספרד. GettyImages
קרב עיקש במלאגה. באנקרו וחואנצ'ו הרננגומס/GettyImages

במשחק הכנה נוסף שנערך קנדה החזקה ניצחה את גרמניה 112:113 אחרי מותחן ולאחר הארכה. אר ג'יי בארט להט עם 31 נקודות וגם מהלכי קלאץ' למנצחים, שיי גילג'ס אלכסנדר הנהדר תרם 25 וקלי אוליניק 21 לקנדים המוכשרים, ששיחקו ללא כוכבם הגדול ואלוף ה-NBA ג'מאל מארי. מנגד, דניס שרודר ניצח על המקהלה הגרמנית עם 26 נקודות ו-8 אסיסטים. פרנץ וואגנר הוסיף 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully