וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.8: לאביה בחר בצ'לסי על פני ליברפול, ברנרדו סילבה יאריך חוזה

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 21:48

קשר סאות'המפטון הלך בעקבות קאייסדו ויעבור לבלוז, המייטי רדס פנו בשנית לריאל מדריד במטרה לצרף את ואלוורדה. הפורטוגלי יחתום על חוזה חודש במנצ'סטר סיטי, ברצלונה קרובה להחתמת קאנסלו, ג'יימס וורד-פרוס הוצג בווסטהאם ופארדס על סף מעבר לרומא

מחוץ לקווים, 13.8/מערכת וואלה!

העברות

* מונאקו הכריזה על החתמתו של דניס זקאריה תמורת 20 מיליון יורו מיובנטוס.

* נמניה מאטיץ' נמכר מרומא לראן תמורת 3 מיליון יורו.

* ג'יימס וורד-פרוס, קשרה של סאות'המפטון בעונה החולפת, חתם על חוזה ארוך טווח בווסטהאם. סכום ההעברה: כ-30 מיליון ליש"ט.

* רכש נוסף לקבוצה מערב הסעודית: חאביב דיאלו, חלוצה של שטרסבורג, חתם בשורות אל שאבאב שתשלם לצרפתים 18 מיליון יורו.

* אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, שסיים חוזה בליברפול עם סיום העונה הקודמת, חתם בבשיקטאש לשלוש שנים.

ג'יימס וורד-פרוס ווסטהאם. האתר הרשמי של ווסטהאם, אתר רשמי
נשאר בפרמיירליג. ג'יימס וורד-פרוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של ווסטהאם

שמועות

* בכלי התקשורת בממלכה דווח שהושג סיכום בין ליברפול לסאות'המפטון ולפיו הקשר האחורי בן ה-19 רומאו לאביה אמור היה לעבור למייטי רדס, אלא שהשחקן - בדומה לקאייסדו - בחר לעבור לצ'לסי שתשלם עבורו 50 מיליון ליש"ט בנוסף לבונוסים. הבחירה שלו נבעה משכר גבוה יותר וחוזה ליותר שנים. בשל ההברזה הנוספת, נטען כי יורגן קלופ שוב בוחן אפשרות לצרף את פדה ואלוורדה האורוגוואי מריאל מדריד ושהמו"מ בין המועדונים חודש.

* לפי "הטיימס", אחרי שראשי מנצ'סטר סיטי הבהירו לברנרדו סילבה שהם מסרבים בתוקף למכור אותו לפריז סן ז'רמן או לברצלונה, הוצע לו שדרוג משמעותי והוא יחתום על חוזה חדש שיחסל את חרושת השמועות על רצונו לעזוב.

* דיווח במדריד: ברצלונה הודיעה לז'ורז'ה מנדס סוכנו של אנסו פאטי, שהיא מתכוונת להציע אותו לאתלטיקו מדריד בעסקת טרייד שתכלול את ז'ואאו פליקס.

* ז'ואאו קאנסלו סיכם את כל תנאיו בברצלונה והוא אמור להשלים את מעברו ממנצ'סטר סיטי בימים הקרובים. לפי מספר עיתונאים, בקטלוניה לא הכחישו שהם מצפים להגעתו בהקדם.

* ריאל מדריד שוקלת להחתים בלם חדש במקום אדר מיליטאו שקרע את הרצועה הצולבת. בספרד מקשרים את הבלאנקוס לאמריק לאפורט, פיקאיו טומורי, בנז'מן פבאר ואלסנדרו באסטוני

* ב"ספורט" הספרדי טוענים כי אנסו פאטי עשוי לעזוב את ברצלונה כבר הקיץ, כשמועדון מהפרמיירליג שלא צוין שמו הגיש הצעה עבור הספרדי המוכשר על סך 50 מיליון יורו.

* בצרפת משוכנעים: רנאטו סאנצ'ס סגר את תנאיו ברומא. הקשר הפורטוגלי יושאל מפריז סן ז'רמן לעונה הקרובה, כשתהיה לקבוצה של ז'וזה מוריניו חובת רכישה על סך 12 מיליון יורו במידה וישחק לפחות 30 משחקים.

* לפי ה"RMC" הצרפתי, ראן תדרוש על ז'רמי דוקו לא פחות מ-47 מיליון ליש"ט, כשמנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם עבור שחקן הכנף רק 30 מיליון ליש"ט.

* בתקשורת האיטלקית מדווחים על כך שאוניון ברלין בשיחות עם לאונרדו בונוצ'י לגבי מעבר של הבלם לקבוצה מבירת גרמניה. בנוסף, המגן השמאלי רובין גוזנס יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום על חוזה ארוך טווח בעסקה שאינטר תקבל עבורה 15 מיליון יורו.

אנסו פאטי ברצלונה. GettyImages
יעזוב לפרמיירליג? פאטי/GettyImages

* ב"אתלטיק" מדווחים שאייאקס הגיעה לסיכום מול מידלסברו על רכישתו של צ'ובה אקפום. החלוץ של הקבוצה מהצ'מפיונשיפ יצטרף למועדון מאמסטרדם תמורת 14 מיליון יורו.

* הבלם קלמון לנגלה, שחזר לברצלונה מהשאלה בטוטנהאם, צפוי לחתום באל נאסר הסעודית.

* איברהים סנגארה מעורר עניין אצל מספר קבוצות בכירות באירופה, כשאחיו של קשר פ.ס.וו איינדהובן טוען: "באיירן מינכן, ליברפול ופריז סן ז'רמן מעוניינות בו".

* פלוריאן בלוגאן מתקרב למונאקו. גם ווסטהאם מנסה לצרף את שחקן ארסנל, שדורשת עבורו כ-55 מיליון יורו.

* בראדלי ברקולה הוזכר כמועמד לפריז סן ז'רמן, אלא שלאחר החתמת עוסמאן דמבלה הוא עשוי לנחות דווקא במנצ'סטר סיטי שמחפשת מחליף לריאד מחרז ועשויה לפנות לליון לגביו.

* לאנדרו פארדס צפוי להשלים את מעברו לרומא בימים הקרובים. הארגנטינאי כבר סיכם את תנאיו לשנתיים הבאות והוא ממתין לאישור לצאת לבדיקות רפואיות, כשהשיחות בין פריז סן ז'רמן לרומא בשלבים מתקדמים.

* אלכסנדר מיטרוביץ' יעזוב את פולהאם בכל זאת? אל הילאל הסעודית צפויה לשפר את הצעתה עבור הסרבי שמשתוקק לעבור. אם אכן יימכר מפולהאם, אמור לשתף פעולה עם ניימאר בהתקפה.

* חצי שנה אחרי שנחת בגלאטסראיי, ניקולו זאניולו צפוי לעבור בהשאלה לאסטון וילה. הטורקים הסכימו להצעה שמוערכת בכשלושה מיליון יורו עבור ההשאלה וסעיף של אופציית רכישה תמורת 20 מיליון יורו נוספים לפני בונוסים. האנגלים ישלמו את מלוא שכרו בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully