וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב היסטורי: מכבי ברלין הפסידה 6:0 לוולפסבורג בגביע הגרמני

צפו בתקציר: לראשונה מאז התקופה שקדמה לשואה, מועדון יהודי בגרמניה התחרה ברמה הלאומית. שביעייה לפרנקפורט, אוגסבורג הודחה בסיבוב הראשון

תקציר ניצחונה של וולפסבורג 0:6 על מכבי ברלין בגביע הגרמני/ספורט1

רגע היסטורי היה היום (ראשון) בכדורגל הגרמני, כאשר לראשונה מאז התקופה שקדמה לשואה חזר מועדון כדורגל יהודי להתחרות ברמה הלאומית. מכבי ברלין, שעלתה לליגה החמישית, הייתה חתומה על הרגע הזה כשאירחה את וולפסבורג מהבונדסליגה בסיבוב הראשון של הגביע, ולא תשכח אותו למרות תבוסה 6:0. גם איינטרכט פרנקפורט הביסה, בעוד אוגסבורג הודחה במפתיע.

טוס מכבי ברלין - וולפסבורג 6:0

הקפטן הישראלי דורון ברוק הוביל את שחקני מכבי אל כר הדשא במשחק מול החבורה של ניקו קובאץ', שבדקה התשיעית כבר היה רגוע עם יתרון של שני שערים אחרי שהחלוצים שלו לוקאס מצ'ה ויונאס וינד כבשו. הברלינאים החזיקו מעמד עד לדקה ה-54, אז טיאגו תומאס הפורטוגלי הבקיע ואחרי שלוש דקות גם בישל ליאניק גרהארדט. רידלה באקו המחליף הוסיף בדקה ה-79 ותומאס השלים צמד דקה לסיום.

לוקומוטיב לייפציג - איינטרכט פרנקפורט 7:0

היריבה האפשרית של הפועל באר שבע בפלייאוף הקונפרנס ליג לא התקשתה מול נציגת הליגה הרביעית. רנדל קולו מואני, שעשוי לעזוב בקרוב, כבש את השער היחיד במחצית הראשונה (37) והמבול הגיע לאחר ההפסקה. מריו גצה (59), עומאר מרמוש (66), דינה אבימבה (73 ו-90) ויסיק אנגאנקם (77 ו-87) השתתפו בחגיגה.

דורון ברוק קפטן מכבי ברלין מוביל את קבוצתו למשחק הגביע מול וולפסבורג. רויטרס
הקפטן דורון ברוק מוביל את הקבוצה/רויטרס
מכבי ברלין, תמונה קבוצתית. רויטרס
רגע מיוחד. מכבי ברלין/רויטרס

אונטרהאכינג - אוגסבורג 0:2

עוד מודחת מהבונדסליגה, אחרי ורדר ברמן ובוכום בשבת. הופעה רעה של אוגסבורג עלתה ביוקר, כשהיריבה מהליגה השלישית עלתה ליתרון משער של מתיאס פטש בדקה ה-28, שמרה עליו בשיניים עם משחק הקרבה ובתוספת הזמן סגרה עניין עם שער של המחליף בויפלו מאשיגו.

משחקים נוספים:

אובראכרן - פרייבורג 2:0
רוסטוקר - היידנהיים 8:0
אילרטיסן - דיסלדורף 3:1
רוט וייס אסן - המבורג 4:3 (בהארכה)
קובלנץ - קייזרסלאוטרן 5:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully