וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין: "לא רציתי לסיים קריירה ולהתחרט שלא ניסיתי ליגה אחרת"

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 15:30

יממה לאחר הבכורה, החלוץ הוצג בבאיירן מינכן: "אנסה ללמוד גרמנית, ילדיי בטח חושבים שזו חופשה. אם לא נזכה בכל התארים, המועדון יהיה מעט מאוכזב"

תקציר סופרקאפ גרמני: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:0/ספורט1

הארי קיין אמנם ערך כבר אמש (שבת) את הופעת הבכורה שלו בהפסד 3:0 לר.ב. לייפציג בסופרקאפ הגרמני, אך רק היום הוא הוצג כשחקנה החדש של באיירן מינכן במסיבת עיתונאים רשמית. למרות שנרכש שנה בלבד לפני תום חוזהו בטוטנהאם, החלוץ עלה כ-100 מיליון יורו והפך לרכש היקר בהיסטוריה של מועדון הפאר הבווארי ושל הבונדסליגה כולה.

"קבלת הפנים הייתה מדהימה, שמעתי את האוהדים שרים, רציתי לנצח אבל זה לא קרה", אמר קיין שחווה את האווירה באליאנץ ארנה, "אין סיבה לפאניקה, עונה ארוכה לפנינו ואני מקווה שאתן לאוהדים סיבות לחגוג. זה מאכזב להפסיד בכל משחק, במיוחד שזה בבית. ספגנו שער מוקדם וזה אף פעם לא קל, אני חושב שזה פגע בביטחון של השחקנים".

הארי קיין. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
"ההעברה הגדולה הראשונה שלי". קיין/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

קיין הודה שהוא ינסה ללמוד את השפה הגרמנית ו"לספוג כמה שיותר מהתרבות והמדינה", והשיב מודע לא היה יכול לוותר על ההזדמנות הזו: "לא רציתי לסיים את הקריירה ולהתחרט על כך שלא חוויתי ליגות ותרבויות אחרות. לתומאס טוכל היה חלק משמעותי בעסקה, קיבלנו את ההחלטה הטובה ביותר לי ולמשפחתי".

"הימים האחרונים היו אינטנסיביים, זו ההעברה הגדולה הראשונה שלי. היה ברור שזו תהיה החלטה קשה. הייתי בטוטנהאם 19 שנה, זו קבוצת חיי, חלק מהלב שלי. ידעתי שעכשיו זה הזמן הנכון, אני רוצה לזכות בתארים. כשבאיירן פנתה, ידעתי שאני רוצה לעשות את זה. הייתי כל החיים באנגליה ובפרמיירליג. צריך להתרגל לליגה חדשה וקבוצות חדשות. יש קבוצות נהדרות בליגה כאן, כולם מצפים מבאיירן לקחת אליפות אבל היריבות מתחזקות כפי שראינו את לייפציג".

על תג המחיר ששולם הוסיף: "100 מיליון יורו זה הרבה כסף, אני מרגיש את האחריות להחזיר על זה.לפני יומיים ישבנו בלונדון ולא ידענו מה יקרה. הילדים בטח חושבים שזו חופשה, אצטרך להסביר להם. רציתי לאתגר את עצמי בבמה הגדולה ביותר. רציתי לשחק בליגת האלופות ולהתחרות על תארים בכל עונה. זה אחד המועדונים הגדולים בעולם, והוא יתן לי את האפשרות לעשות זאת. "המטרה שלי היא לזכות בכל תואר אפשרי העונה. אם לא נעשה זאת, המועדון יהיה מעט מאוכזב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הארי קיין, שחקן באיירן מינכן. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
מתחיל להתרגל. קיין/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

המנכ"ל יאן כריסטיאן דרסן התייצב לצד קיין, ואישר כי קפה שהיה כבר בדרך למועדון העדיף את ריאל מדריד בעקבות פציעתו של טיבו קורטואה: "היינו קרובים והאמת שרצינו להציג אותו כאן היום, אבל הוא ספרדי ובחר בריאל".

על הסכום הגדול ששולם על הקיין ושאינו מאפיין את באיירן אמר: "ה-DNA של באיירן הוא שאנחנו משקיעים הרבה כשאנחנו משוכנעים במשהו. הסכום שהשקענו הוא הגיוני. המגעים עם דניאל לוי היו קשים. הוא יודע מה הוא רוצה אבל הוא גם אדם מנומס מאוד. הבטחתי שאני חייב לו ארוחת ערב בלונדון - ואעמוד בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully