וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה כבש בניצחון סלטיק, נאתכו עם פנדל מוצלח במהפך של פרטיזן

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 22:34

חלוץ סלטיק חגג שער בכורה העונה ב-1:3 על אברדין, קשר פרטיזן דייק מהנקודה הלבנה ב-1:2 על רדניצ'קי ניש. הפסד מפתיע לאבו פאני, סטנקוביץ' צפוי לאמנו

תיקתקנו, 11.8/ספורט

בשעה טובה, ליאל עבדה הבקיע היום (ראשון) את שערו הראשון בעונה השלישית שלו בסלטיק. אלופת סקוטלנד ניצחה 1:3 בחוץ את אברדין במסגרת המחזור השני בליגה, כאשר הישראלי שוב עלה בהרכב שלא השתנה ממחזור הפתיחה. אחרי שבישל ב-2:4 על רוס קאונטי בשבוע שעבר, היום התכבד שחקן הכנף בכיבוש משלו.

בדקה ה-13 החלוץ היפני דאיזן מאדה נגח לרחבת החמש ועבדה דחק מקרוב את הכדור לרשת. תחילה השער נפסל עקב נבדל, אך בדיקת VAR הצביעה על כך שהישראלי היה בעמדה חוקית ועל כן השער שקבע 0:1 אושר. בויאן מיובסקי איזן עבור המארחת בדקה ה-25, אך קיוגו פורוהשי השיב את היתרון לסלטיק בדקה ה-29 ומאט אוריילי סגר עניין שש דקות לסיום מבישול של הקוריאני יאנג היון-ג'ון שהחליף את עבדה בדקה ה-70. אצל המארחת ישב על הספסל אור דדיה, שהושאל אליה הקיץ מהפועל באר שבע וטרם שותף בליגה.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Steve Welsh, GettyImages
פתיחה מוצלחת ל-2023/24. ליאל עבדה/GettyImages, Steve Welsh

* ביברס נאתכו כבש את שערו השני העונה בליגה הסרבית, כשהשווה בפנדל בדקה ה-79 בניצחון הביתי של פרטיזן בלגרד 1:2 על רדניצ'קי ניש. סברינה, הרכש מדן האח, השלים את המהפך עם כדור חופשי בדקה ה-86 ופרטיזן מפגרת בשתי נקודות אחרי הכוכב האדום בתום שלושה מחזורים.

* מוחמד אבו פאני שיחק מחצית כמחליף בהפסד הביתי המפתיע של פרנצווארוש 2:1 לאקדמיית פושקאש. הקשר הישראלי קיבל קצת מנוחה כמו יתר הכוכבים, אבל אלופת הונגריה פיגרה 2:0 כבר בדקה ה-29 ולכן במחצית נכנס אבו פאני כחלק מחילוף מרובע שהצליח רק לצמק בתוספת הזמן משער של כריסטיאן ליסטש בן ה-18. מי שצפוי להתמנות למאמן פרנצווארוש כעת הוא דיאן סטנקוביץ', כוכב העבר הסרבי שבעונה שעברה הפסיד לאבו פאני ומכבי חיפה בפלייאוף ליגת האלופות והתפטר מהכוכב האדום בלגרד.

* אוסקר גלוך (שש דקות) ניצח בדרבי הישראלי באוסטריה את סילבה קאני (33) ומתן בלטקסה (15), כאשר רד בול זלצבורג גברה 0:2 על אוסטריה וינה. כל הישראלים שותפו כמחליפים, כאשר גלוך ספג צהוב בדקה ה-89 ובלטקסה בתוספת הזמן, בסיומה היה מעורב גלוך בשער של קארים קונאטה כשמסר למבשל. האלופה מושלמת אחרי שלושה מחזורים, לאוסטריה וינה יש שלוש נקודות בלבד.

* עופרי ארד השלים 90 דקות במדי קייראט אלמטי, שניצחה 1:2 את טובול במחזור ה-19 בליגה הקזחית וניצבת במקום הרביעי. איהאב גנאים פתח בהרכב אקטובה שסיימה ב-1:1 אצל אקסו ונותרה במקום השני, מרחק שש נקודות מהמוליכה אורדבאסי.

* עדיין ללא אלי דסה הפצוע, דינמו מוסקבה גברה 0:2 על בלטיקה במשחק ביתי ושיפרה את מאזנה לשבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים בליגה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully