וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק האחרון לקיץ: מוריס אנדור חתם בהפועל ירושלים

13.8.2023 / 14:08

האדומים הודיעו כי הסנגלי בן ה-31 שיחזק את הקו הקדמי יהיה הרכש האחרון. שיחק בעבר בניו יורק ניקס, בריאל מדריד ובוולנסיה

דריבל פינת הכדורסל על הפרישה של גיא פניני, 8.8/מערכת וואלה!

הפועל ירושלים החתימה היום (ראשון) את מוריס אנדור, והודיעה כי הוא יהיה החיזוק האחרון שלה בפגרה הנוכחית. הפורוורד/סנטר הסנגלי בן ה-31 (2.06 מ') שיחק בעונה החולפת בנאגויה דיימונד היפנית, אך ב-2016/17 שיחק בניו יורק ניקס וברזומה שלו קדנציות בקבוצות אירופאיות מובילות כמו ריאל מדריד, ולנסיה, אוניקס קאזאן, ריטאס וילנה וגלאטסראיי.

אנדור אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מההזדמנות לייצג את המועדון המדהים הזה. אני לא יכול לחכות לפגוש את המאמנים, הצוות וכמובן את החברים החדשים שלי לקבוצה. אני מצפה כבר לשחק מול כל האוהדים ולשמוע את הטירוף שלהם".

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' התייחס גם הוא לחתימה ואמר: "הסגל שלנו נסגר אחרי תהליך בחירה ארוך. מוריס הוא שחקן מנוסה וורסטילי ואנחנו מתאימים שהוא יהיה התאמה טובה בשבילנו בתוך ומחוץ למגרש".

המנהל הספורטיבי, יונתן אלון, אמר: "מוריס הוא בדיוק מה שחיפשנו כדי להשלים את הסגל. קומבו ביג שיוכל גם להשלים את הקו הקדמי הקיים שלנו בעמדה 4 וגם להחזיק את עמדה 5. הוא יתרום לנו בשני צידי המגרש בזכות הסייז והוורסטיליות שלו. מוריס מגיע מחויב ורעב ונכון לתרום לנו מהניסיון העשיר שלו ברמות הכי גבוהות באירופה".

אנדור הוא הרכש החמישי של אלכסנדר דז'יקיץ' בקיץ הנוכחי. שני הזרים שקדמו לו הם ברינטון למאר וכריס ג'ונסון, בעוד הליגיונרים בליגה הגרמנית יובל זוסמן וגבי צ'אצ'אשווילי שבו לליגת העל והצטרפו גם הם. אנדור יהיה הזר השביעי בסגל מחזיקת הגביע, כשמעונה שעברה ממשיכים ספידי סמית', זאק הנקינס, ליוואי רנדולף וקאדין קרינגטון שטרם השלים את הליך האזרוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully