וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחה השנתי לזכר ג'ף טולמן התקיים בבית איזי שפירא

בית איזי שפירא ערך בסוף השבוע את המשחה השנתי לזכרו של ג'ף טולמן בהשתתפות 80 ילדים ובוגרים עם מוגבלויות לציון סיום שנת הפעילות 2023

משחה 2023. דיוויד גארב,
משחה 2023/דיוויד גארב

המרכז ההידרותרפי בבית איזי שפירא ערך בסוף השבוע את המשחה השנתי לזכרו של ג'ף טולמן, בו נטלו חלק כ-80 ילדים ובוגרים עם מוגבלויות, וסיכם את הפעילות השנתית במרכז ההידרותרפי.

השחיינים חולקו למקצים על פי סגנון וקצב שחייה, ושחו מרחקים שבין 20 ל-40 מטרים בסגנונות שונים. כמו כן נערך מקצה משפחות שכלל מטופלים ובני משפחותיהם, ומשחה ראווה של נבחרת בית איזי שפירא, שכלל את השחיינים שהגיעו לרמת שחייה עצמאית ולהשתתפות בתחרויות מותאמות. בסיום האירוע התקיים טקס חגיגי בו קיבלו המשתתפים מדליות הוקרה על השתתפותם במשחה.

נעמי סטוצ'ינר, עמיר לרנר וחיים ברוידא. דיוויד גארב,
נעמי סטוצ'ינר, עמיר לרנר וחיים ברוידא/דיוויד גארב
אופק וראש העיר חיים ברוידא. דיוויד גארב,
אופק וראש העיר חיים ברוידא/דיוויד גארב

האירוע התקיים במעמד ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, אשר קיבל מתנה מבית איזי שפירא אותה העניק לו אופק יצהרי, אחד ממשתתפי המשחה, תושב רעננה השוחה בבית איזי שפירא מאז שהיה תינוק.עוד השתתפו: מנכ"ל בית איזי שפירא, עמיר לרנר, מייסדת בית איזי שפירא, נעמי סטוצ'ינר, מייסד המרכז ההידרותרפי, טוביה סטוצ'ינר, ומנהלת המרכז ההידרותרפי והספורט, אילנית וייגנפלד-להב.

בנאומו הפתיע ראש העירייה, חיים ברוידא, כאשר פנה לליבי, אחת ממשתתפות המשחה ואמר "אני רואה פה את ליבי שאני מלווה אותה כבר מגיל צעיר והיום היא מתחרה פה. ליבי, בסוף את תשיגי גם אותי".

מנכ"ל בית איזי שפירא, עמיר לרנר, אמר בטקס הפתיחה "גם באירוע היום אנחנו מפתחים ומחדשים - זה קו שמנחה אותנו בכל דבר שאנחנו עושים. האירוע הזה הוא חגיגה של יכולות".

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully