וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשך השעיה, חזרה לאימונים או פרידה: הפועל באר שבע ממתינה לברקת

13.8.2023 / 12:00

הבעלים לא תנכח בוועדת המשמעת של ספורי, אבל תכריע כיצד לנהוג לגביו. התקנון קובע: ההשעייה יכולה להימשך עד חודש, פרידה חד צדדית אפשרית רק בעבירה פלילית. הקשר יחזור לאימונים הערב?

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

בהפועל באר שבע ממתינים לוועדת המשמעת של רמזי ספורי ולהחלטה של אלונה ברקת בעניינו. ברקת הוציאה את עצמה מוועדת המשמעת שתיערך לקשר בהמשך היום (ראשון) והוא יקיים את הדיון המשמעתי שלו רק מול מנכ"ל המועדון גיא פרימור. גם נציג מטעם ארגון השחקנים אמור להיות נוכח פיזית בדיון או באמצעות זום, אלא אם מדובר בהסכמה מראש בין המועדון לשחקן על העונש שלו ואז לא מחוייבת נוכחות של נציג מטעם הארגון.

כך או אחרת, מבחינת התקנון הפועל באר שבע יכולה לקנוס את ספורי עד גובה של 20 אחוז ממשכורתו החודשית ולהשעות אותו מקסימום לחודש. על פי התקנון, שחרור שחקן ממועדון בצורה חד צדדית ובלי פיצוי, יכול להיעשות רק אם השחקן נתפס משתמש בחומרים אסורים או שהסתבך בפלילים. באופן תיאורטי קבוצה יכולה להחליט על פרידה משחקן, אבל היא מחוייבת לחוזה שלו ולא יכולה להשתחרר מההסכם איתו, אלא אם כאמור מדובר בעבירה פלילית ברף הכי גבוה.

רמזי ספורי, שחקן הפועל באר שבע. אריאל שלום
כל האופציות על השולחן. ספורי/אריאל שלום

במועדון כאמור ממתינים להחלטה של ברקת אחרי הדיון המשמעתי בין ספורי לבין המנכ"ל פרימור, כאשר קיימת גם האופציה שספורי יחזור להתאמן עוד הערב. בשל החום הכבד הוזז האימון לערב ואחרי שהיה מושעה מאימונים מאז יום חמישי, קיימת גם האפשרות שספורי ישוב עוד הערב להתאמן בבית האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully