וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון עשוי לרדת לספסל. שלישיית ההתקפה של קין אמורה להמשיך

13.8.2023 / 11:45

מכבי תל אביב הוציאה לדרך את שבוע לרנקה: הבלם שטעה פעמיים במשחק הראשון עשוי לפנות את מקומו לדריק לוקאסן בגומלין (חמישי, 20:00, ספורט1), המאמן נוטה לתת קרדיט נוסף לגיאגון וכהן לצד זהבי למרות ההחמצות הרבות בצד ההתקפי. צפי ל-26 אלף צופים בבלומפילד

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

למרות החום הכבד, מכבי תל אביב ערכה כבר הבוקר (ראשון) אימון בקרית שלום ופתחה את שבוע א.א.ק לרנקה. מחר יעניק רובי קין לשחקנים מנוחה והם ישובו להתאמן ביום שלישי בבוקר.

המאמן לא אהב את התוצאה בקפריסין במשחק הראשון. התחושה היא שמכבי תל אביב הייתה יכולה וצריכה לחזור מהאי השכן עם ניצחון ולא להסתמך על היכולת הנהדרת של דניאל פרץ, שהציל אותה בסופו של דבר מהפסד. כעת, כשהמשחק הראשון הסתיים בתיקו 1:1, תהיה מכבי תל אביב חייבת לנצח בבלומפילד שצפוי להיות מלא כמעט לחלוטין.

אם מול פטרוקוב בסיבוב הקודם היו 20 אלף איש ביציעים, הרי שביום חמישי ההערכה היא שיהיו קרוב ל-26 אלף ואולי אף יותר. מאמש נמכרו עוד 1,000 כרטיסים למשחק ובסך הכל 24 אלף אוהדי מכבי תל אביב הצטיידו בכרטיסים למשחק שאמור להעלות את מכבי תל אביב לשלב הפלייאוף.

דריק לוקאסן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בדרך החוצה? בינתיים הוא בתמונת ההרכב למשחק הגורלי. לוקאסן/אריאל שלום

ניר ביטון שטעה פעמיים במשחק, גם בגישה לכדור בשער השוויון וגם בפנדל שעשה, עשוי לשלם את המחיר ולרדת לספסל. קין פתח בגומלין במולדובה בסיבוב הקודם עם דריק לוקאסן והוא עשוי להחזיר שוב את הבלם ההולנדי להרכב שלו.

בחלק הקדמי לא צפויים שינויים. יונתן כהן כבש את השער של מכבי תל אביב והוא אמור לקבל אשראי על כך. פארפה גיאגון היה הטוב מבין שחקני מכבי תל אביב בהתקפה ואין סיבה שקין יוציא אותו ואילו ערן זהבי, על אף שהיה ביום הבקעות לא טוב, הוא החלוץ המוביל של מאמן מכבי תל אביב ואין סיבה שהוא לא יפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully