וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'י לינץ' חתם בבני הרצליה, שתמשיך עם חמישה זרים בסגל

13.8.2023 / 10:58

הסנטר ששיחק בעונה החולפת בליטא ישלים את הקו הקדמי, זופי אבדיה: "לא מצאנו שחקן פנים ישראלי. מודעים למשמעות הכלכלית, אבל כסף הוא לא תחליף לרצון להתחרות"

דריבל פינת הכדורסל על הפרישה של גיא פניני, 8.8/מערכת וואלה!

בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הסנטר האמריקאי רג'י לינץ' (28, 2.08 מ'). לינץ' ששיחק בעונה שעברה ביובנטוס מהליגה הליטאית נחשב למומחה הגנתי ויחבור לקו הקדמי שכולל גם את רוברט קרטר, ווילי וורקמן וג'סטין סיימון.

מאמן הקבוצה, דן שמיר: "אני שמח שרג'י מצטרף אלינו, אני מצפה ממנו להביא לנו את המטרייה האווירית שהוא הביא בכל קבוצה ששיחק בנוסף לקשיחות הגנתית, נוכחות בצבע בשני צידי המגרש, מחויבות ועבודה קשה. הוא חזר בשנה שעברה אחרי פציעה קשה והראה שהוא לא איבד מהיכולות שלו ואולי אף שיפר חלק מהן, הוא הראה רצון גדול מאוד להיות פה ולהיות חלק מהקבוצה שלנו ואנחנו מקווים שאצלנו יוכל לעשות צעד נוסף קדימה".

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "בשבועות האחרונים עשינו מאמצים גדולים להחתים שחקן פנים ישראלי בכיר ובסכומי כסף לא קטנים. לאחר שלא הצלחנו בכך, קיבלנו החלטה להמשיך עם חמישה זרים כמו בשנתיים האחרונות ולהחתים גבוה זר נוסף. אנחנו מודעים למשמעויות הכלכליות, אבל כסף הוא לא תחליף לרצון להתחרות ואנחנו שמחים שהבעלים והספונסרים שלנו התגייסו כדי לעמוד בבקשת הצוות המקצועי במטרה שנוכל להעמיד את הקבוצה הכי טובה שאפשר. רג'י ממשיך מסורת של שחקנים שמצטיינים בהגנה וחסימה ששיחקו פה בהצלחה רבה בעבר כמו עוסמן סיסה, אמאדי אנג'אי וכמובן שון ג'יימס. רג'י שחקן מחוייב, אתלטי, ואקטיבי שאנחנו מאמינים שיתאים לרוח הקבוצה ויכול לשחזר את ההצלחה של הגבוהים הטובים שעברו פה בעבר".

רג'י לינץ' אוניברסיטת מינסוטה. GettyImages
שחקן שהיה להבטחה גדולה, אך האישומים גרמו לו לירידה ביכולת. לינץ' בימי המכללות/GettyImages

לינץ' שיחק במכללות באילינוי סטייט ובמינסוטה, שם עזב את האוניברסיטה אחרי שקישרו אותו לתקיפה מינית של שתי נשים באפריל 2016. הסנטר האמריקאי הכחיש את המעשים בתוקף, ועל אף שנעצר חודש לאחר התקיפה, התובעים בתיק החליטו לא להגיש נגדו כתב אישום. בתחילת המקרה הוא הורחק באופן זמני, אחר לאחר ערעורו על ההחלטה, ההרחקה הוקפאה והוא סופסל על ידי מאמנו דאז.

בהמשך הקריירה שיחק באסטוניה, איטליה, במדי לוקומוטיב קובאן מהליגה הרוסית, אירקליס סלוניקי, נאפולי, אולדנבורג הגרמנית וכאמור, בשנה האחרונה ביובנטוס הליטאית. בעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 11.8 נקודות למשחק, 5.8 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים ו-2.3 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully