וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מדי עבירות: צפו במוריניו מוריד שחקן ונשאר עם עשרה מחשש שייפצע

בצעד חריג החליט מאמן רומא להוציא ממשחק ההכנה את חוסם עוואר אחרי שהסתיימה מכסת החילופים, זאת בשל התיקולים האגריסיביים עליו של שחקני פרטיזני האלבנית

תיקתקנו, 11.8/ספורט

בניגוד לליגות בכירות רבות, העונה החדשה של הליגה האיטלקית תצא לדרך רק בשבוע הבא והקבוצות השונות מנסות להימנע מפציעות רגע לפני פתיחת העונה. מי שהחליט ללכת רחוק כדי לשמור על אחד משחקניו הוא מאמן רומא, ז'וזה מוריניו, שנקט בצעד שלא רואים בכל יום.

רומא פגשה אתמול (שבת) את פרטיזני האלבנית למשחק ההכנה האחרון שלה, כאשר אחד משחקני הרכש המובילים של הג'אלורוסי, חוסם עואר, ספג עבירות רבות ותיקולים אגרסיביים מצד שחקני היריבה. בדקה ה-79, כשהאיטלקים הובילו 0:2, החליט מוריניו להוריד מכר הדשא את הקשר מתוך חשש שייפצע בדקות שנותרו. מכסת החילופים של רומא כבר אזלה, כך שמוריניו שלא היה יכול להכניס אף שחקן במקום עוואר בחר לשחק עד הסוף עם עשרה שחקנים.

בדקה ה-85 טדי קארה צימק בפנדל שקבע 1:2 בסיום, אך השערים של סטפן אל שעראווי (12) ואנדראה בלוטי (26) במחצית הראשונה הספיקו למוריניו.

צפו באירוע החריג: כשמוריניו הוריד את עוואר ואף אחד לא נכנס במקומו

מוריניו יחל את עונתו השלישית על הקווים בבירת איטליה עם משחק ביתי ביום ראשון מול סלרניטנה של פאולו סוזה. רומא תשחק השנה בשלב הבתים של הליגה האירופית, זאת לאחר שסיימה בעונה שעברה במקום השישי בליגה בזכות הפחתת הנקודות של יובנטוס.

עוואר בן ה-25 הצטרף הקיץ לרומא כשחקן חופשי וללא תמורה, זאת לאחר שסיים את חוזהו בקבוצה בה שיחק כל הקריירה עד כה - ליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully