וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן מחוץ לסגל מכבי נתניה, אבו חנא יפתח מול סכנין

שחקן היהלומים סובל מווירוס בקיבה ויחד עם שדה, אברהם ובן שבת יישאר מחוץ לסגל (19:45, ספורט4). הבלם ימשיך ב-11, צ'ירינו שוב צפוי להשתלב מהספסל

תקציר: בני ריינה - מכבי נתניה 0:0 (גביע הטוטו)/ספורט1

מכבי נתניה תצא הערב (ראשון, 19:45, ספורט4) למשחק חוץ נגד בני סכנין במשחק שיסגור את שלב הבתים בגביע הטוטו. נתניה, מחזיקת גביע הטוטו מהעונה שעברה, לא הצליחה להעפיל הפעם לחצי הגמר ומבחינת הצוות המקצועי מדובר הערב במשחק הכנה נוסף לקראת פתיחת משחקי הליגה בעוד קצת פחות משבועיים.

המאמן רן קוז'וך יחסר גם הערב את הקפטן אביב אברהם ואיתי בן שבת הפצועים, כאשר אליהם מצטרפים עומרי גנדלמן ויובל שדה. גנדלמן לא חש בטוב וסובל מווירוס בקיבה, שדה חש רגישות באזור המפשעה ועזב את האימון המסכם.

ג'ואל אבו חנא יפתח שוב במרכז ההגנה לצידו של פלאמן גלאבוב, כשבוריס אנו ואיתן אזולאי אמורים לפתוח בקישור. קשר הרכש מקוסטה ריקה, ראצ'יד צ'ירינו, עדין לא בכושר משחק ל-90 דקות והוא צפוי לפתוח על הספסל.

ראצ'יד צ'ירינו מכבי נתניה. ברני ארדוב
זקוק לעוד זמן. צ'ירינו/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה בסכנין. לאחר שלא הצלחנו לעלות לחצי גמר גביע הטוטו, אנחנו צריכים לנצל את שני המשחקים שנותרו עד פתיחת העונה בכדי להמשיך ולהשתפר כקבוצה כך שנגיע מוכנים לפתיחת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully