וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר אחרי שער הבכורה: "רוצה להוכיח לעצמי שאני עדיין מסוגל"

החלוץ כבש שער ראשון במדי מכבי פתח תקוה, ונזכר בתקופה המאתגרת במכבי חיפה: "הייתה תקופה מתסכלת, זה היה פספוס לכל הצדדים"

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 2:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה גברה אמש 0:2 על הפועל תל אביב והשיגה את ראשות הבית והכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו. הניצחון הושג הרבה בזכות החילוף הכפול של בני לם, ששלח למערכה בדקה ה-61 את בן שהר וטל בן חיים. הראשון כבש שער בכורה, השני רשם בישול גדול מול האקסית, ויחד שני הכוכבים המנוסים הוכיחו שיש הרבה מה לצפות משניהם בעונה הקרובה.

המאמן בני לם התייחס בסיום ליכולתו של בן שהר, שחוזר לחיים במדי המלאבסים: "בן לא צריך שאני אחזיר אותו לחיים, הוא מבין עניין. הוא שחקן שכבש הרבה מאוד שערים בכדורגל הישראלי וגם באירופה. זה שחקן שאתה רואה שהוא לא שכח לשחק. הרבה חלוצים יגיעו למצב כזה כמו הערב, ולא יודעים להגיע לקורה הקרובה כדי לדחוף את הכדור לרשת. הרבה יחכו לכדור שייפול לשוער או יעבור לו מתחת לבטן, ובן בא לקורה הקרובה ועשה את זה. הוא לאט לאט יכנס לכושר ואני מאמין שהוא יקבל הרבה דקות משחק אצלנו ואם צריך לפתוח הוא יפתח. אנחנו רק רוצים לעשות את זה בהדרגה כדי להרוויח אותו בגדול".

שהר עצמו נשאל בסיום המשחק עד כמה השער הזה היה חשוב לו ברמה האישית, אחרי השנתיים הלא פשוטות שעבר: "כל שער הוא חשוב, במיוחד אחרי תקופה שכולנו יודעים איך היא הייתה. אבל כבר אמרתי שמבחינתי אני שואף להבקיע גם בכל אימון ואם אני לא כובש באימון, אני מאוכזב. נולדתי לתפקיד החלוץ ואני רוצה להבקיע שערים. לשמחתי הייתה לי הכנה טובה ואני נכנס לכושר. ממשחק למשחק אני מרגיש כאן יותר טוב ומחובר יותר לשחקנים ואני שמח. זה לא משנה אם זה נגד הפועל או נגד כל קבוצה אחרת, אני בא לעשות את העבודה שלי".

שחקן מכבי פתח תקוה, בן שהר. דני מרון
"כשאני בריא ומרגיש טוב, אני יודע לתת גולים". בן שהר חוגג אתמול/דני מרון

שהר נשאל האם יש בו רצון מיוחד להוכיח למי שוויתר עליו בשנתיים האחרונות, שהוא לא שכח לשחק ולהבקיע והשיב: "אני חושב שהרצון הראשוני שלי הוא להוכיח קודם כל לעצמי. לבוא כל יום ולהראות לעצמי שאני מסוגל ומרגיש טוב. וכמו שאמרתי, ברוך השם כשאני בריא ומרגיש טוב, אני יודע לתת גולים. כמובן שיש משחקים יותר טובים או פחות טובים, עדיין אבוא ואתן הכל. לגבי אנשים או קבוצות אחרות, לאורך השנים למדתי שאתה צריך להיות עקבי ולהאמין בעצמך ופחות להתייחס למה שאנשים אחרים חושבים. פשוט צריך להמשיך בדרך שלך".

החלוץ הוותיק נשאל האם הוא מרגיש שעשו לו עוול במכבי חיפה והוא לא קיבל מספיק הזדמנויות להראות את יכולתו וענה: "דיברתי כבר על התקופה הזאת. כבר קשה לי שוב להגיד. כמובן שהתקופה הזאת הייתה מתסכלת, זה היה פספוס לכל הצדדים ואני חושב שיכולתי לתרום אז הרבה מאוד. דברים קרו ומכבי חיפה הצליחה גם בלעדיי ואני שמח מאוד בשבילה, יכולתי כמובן לעזור בחלק שלי, כי ההתחלה הייתה טובה. עכשיו אני במקום אחר, אני נמצא במקום שאני שמח וכיף לי לבוא בבוקר".

שהר דיבר גם על הניסיון שהוא מביא לחדר ההלבשה הצעיר יחסית של מכבי פתח תקוה. "אני חושב שזה ברור מאליו. גם אני, גם טל (בן חיים, ר.ב), גם שחקנים אחרים שעברו משהו ועשו כברת דרך בכדורגל, יכולים לעזור לשחקנים הצעירים", שהר הסביר. "יש פה שחקנים מאוד מוכשרים אבל פחות מנוסים בליגת העל. התפקיד שלנו הוא לבוא ולהרים אותם ולתת להם את כל הביטחון שאפשר. הם שחקנים מצויינים ואני משוכנע שאפשר יהיה לעשות דברים יפים במכבי פתח תקוה. יש לנו סגל טוב ואני מניח שעוד נתחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully