וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הבטיחה הכנסה גבוהה. לם: "רוצים לתקוע יתד בליגה"

המלאבסים יכניסו למעלה מחצי מיליון שקל בזכות ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו. המאמן מציב יעדים: "אנחנו מועדון מכובד בליגה"

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 2:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה תגיע לפתיחת העונה בליגת העל במצב רוח מרומם, אחרי שרשמה הישג נאה עם העפלה לחצי גמר גביע הטוטו בזכות הניצחון 0:2 אמש (שבת) על הפועל תל אביב.

פתח תקוה פתחה את שלב הבתים בצליעה עם שתי תוצאות תיקו, אך שני נצחונות רצופים על הפועל ירושלים והפועל תל אביב, העניקו לקבוצה את הכרטיס לשלב ארבע הגדולות בו תפגוש את מכבי חיפה. מעבר להצלחה המקצועית, הקבוצה גם הבטיחה לעצמה מענק כספי של לפחות 540 אלף שקלים, שמורכבים מ-360 אלף שקלים, מענק על דירוג של מקומות 3-4, וכן 180 אלף שקלים נוספים בעבור הניצחונות ותוצאות התיקו שהשיגה הקבוצה בשלב הבתים.

שחקני מכבי פתח תקוה, טל בן חיים, מואיז אדילהו, בן שהר. דני מרון
שילוב בריא של ותיקים וצעירים. שחקני מכבי פתח תקוה/דני מרון

מה שהעיב על השמחה זו פציעתו של הקשר גדעון אקווה, שנפגע בברכו ופונה לסדרת צילומים ובדיקות בבית החולים. היום אמורה להתברר חומרת הפציעה. המאמן בני לם שקיבל מחמאות על העבודה הטובה שעשה במשחק, ביצע חילוף כפול בדקה ה-61 והכניס למשחק את צמד הוותיקים טל בן חיים ובן שהר, שהיו אחראיים בסופו של דבר באופן ישיר לניצחון. מעבר לשהר ובן חיים, גם איברהים ג'אבר קיבל המון מחמאות על יכולת מצויינת, ניידות והמון כוח ותנועה שהפגין במרכז המגרש.

"באנו במטרה להגיע לחצי הגמר", סיכם המאמן לם בסיום המשחק. "למועדון כמו מכבי פתח תקוה, סכום הכסף שנכנס יכול לעזור להביא עוד שחקן או שניים ובנוסף אתה גם ממלא את המגרש עם האוהדים של מכבי חיפה. זאת תהיה הכנסה טובה. עשינו את זה בגדול, באנו ושיחקנו ויש לשחקנים מחוייבות. אני חושב שלצד שחקנים צעירים כמו גיא דזנט, הדר פוקס ועידן טוקלומטי, יש את בן שהר וטל בן חיים ותומר לוי, כך שיש גם שילוב בין הצעירים לוותיקים".

לם הוסיף: "מכבי פתח תקוה זה מועדון מכובד מאוד בליגת העל, הרבה מאוד שנים בליגה, מועדון שהוציאו הרבה מאוד שחקנים לקבוצות אחרות שמתהדר במחלקת נוער טובה. אבל בשש השנים האחרונות יש כאן עליות וירידות. אני רוצה לתקוע יתד בליגת העל. אנחנו יודעים מה זה כדורגל וחשוב לנו לפתוח את הליגה בצורה טובה ואז זה יידבק לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully