וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורידה חלודה: נבחרת ארה"ב הביסה את סלובניה נטולת דונצ'יץ' 62:92

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 0:26

האמריקאים שוב לא התקשו, הכוכב היריב קיבל מנוחה. אדוארדס הוביל עם 15 נק'. קנדה וגרמניה הביסו, ניליקינה ייעדר מאליפות העולם

ההכנה של נבחרת ארצות הברית לאליפות העולם נמשכה הלילה (שבת), כשהחבורה של סטיב קר הביסה את סלובניה נטולת לוקה דונצ'יץ' 62:92. הכוכב הגדול קיבל מנוחה לאחר שנפגע במשחק ההכנה מול ספרד, ובלעדיו, חברו התקשו לעמוד בקצב.

ג'יילן בראנסון, אנתוני אדוארדס ופאולו באנקרו בלטו בפתיחה והוליכו את האמריקאים ל-31:47 עם הירידה לחדרי ההלבשה. עד הסיום ההפרש רק הלך וצמח, אם כי זה היה מעט קשה יותר ממשחק ההכנה הראשון מול פורטו ריקו. מחר תפגוש ארצות הברית את ספרד, ולאחר מכן תשלים את ההכנה עם משחקים מול יוון וגרמניה. אדוארדס הוביל עם 15 נקודות, בראנסון הוסיף 11 ואוסטין ריבס קלע 10.

* שיי גילג'ס אלכסנדר שותף קצת פחות מ-20 דקות, ובכל זאת הגיע ל-26 נקודות ו-6 חטיפות, תוך שהוא מוליך את קנדה ל-66:107 קליל על ניו זילנד.

* גרמניה לא ריחמה על סין, בדרך ל-59:107 מהדהד. מו וואגנר הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 20 נקודות, דניס שרודר הוסיף 17, כמו מאודו לו.

* שחקן NBA נוסף יחמיץ את האליפות - הפעם מדובר ברכז הצרפתי פרנק ניליקינה, שנפצע במשחק ההכנה האחרון נגד ליטא. גם מתיאס לסור ייעדר מהסגל של ונסן קולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully