וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת קטלו את קיין, טוכל מודאג מבאיירן: "זה ממש מבהיל"

הכוכב האנגלי עבר כדי לזכות בתארים? הבווארים חטפו תבוסה לא אופיינית בסופרקאפ. המאמן זעם: "הוא בטח חושב שלא התאמנו במשך חודש"

תקציר סופרקאפ גרמני: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:0/ספורט1

להופעת בכורה כזו, הארי קיין לא פילל. מספר שעות לאחר שחתם על חוזהו בבאיירן מינכן, עלה הסופרסטאר האנגלי מהספסל בדקה ה-63, כשקבוצתו החדשה בפיגור 2:0 מול ר.ב. לייפציג, ולא הצליח להושיע מתבוסה של 3:0. לזכותו של קיין, ייאמר שהוא כמובן לא אשם בתוצאה הקשה, אך ברשת לא היו יכולים שלא לראות את האירוניה: החלוץ בן ה-30 עזב את טוטנהאם בתקווה לזכות סוף סוף בתואר קבוצתי, ופספס כבר בהזדמנות הראשונה שלו, בקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל הגרמני - זו שזכתה שלוש פעמים ברציפות בסופרקאפ, עד שהגיע.

"אין לי הסברים כרגע", הודה תומאס טוכל ההמום בסיום. "אנחנו סופגים את השערים הכי קלים, זה כאילו לא עשינו כלום במשך ארבעה שבועות. מה שהראינו היום לא דומה בשום צורה לכל מה שהתאמנו עליו ומצב הרוח. זה מבהיל, ממש מבהיל. היינו מבולבלים, אני לא יודע למה. זה משהו מנטלי, אין לי מושג ואין לי פיתרון כרגע. אני מאוד מאוכזב".

על הופעת הבכורה של קיין אמר טוכל: "צר לי עליו, הוא כנראה חושב שלא התאמנו במשך חודש. זה ערב קשה מאוד, אני מתנצל".

מתייס דה ליכט הוסיף: "לא היינו שם, מהדקה הראשונה, הפסדנו בכל דו-קרב. זה היה רע. אני לא כשיר ב-100 אחוז עדיין, וזה נורמלי. זה יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully