וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה פה את אמבפה וקיין": אחראי ההעברות בסעודיה מכוון גבוה

מייקל אמנלו התראיין על הכסף הגדול של הליגה ("תהיה מיועדת לגדולים ביותר"), האמירות של קלופ וגווארדיולה ("יכול לקוות שהם יעבדו פה יום אחד") וחשף כי "יהיו עוד הפתעות בחלון ההעברות הנוכחי"

תקציר הפעולות של כריסטיאנו רונאלדו מול אל הילאל בגמר גביע האלופות הערבי/מתוך טוויטר

הנהירה לכסף הגדול של הליגה בערב הסעודית הקיץ היא תופעה חסרת תקדים. כוכבי על מהכדורגל האירופי הצטרפו לקבוצות כמו אל הילאל, אל אהלי, אל נאסר, אל איתיחאד ואל איתיפאק באחד מחלונות ההעברות הכי משמעותיים שהיו בשנים האחרונות, עם רמז למה שעתיד להיות בשנים הקרובות. מקארים בנזמה ואנגולו קאנטה ועד ג'ורדן הנדרסון וריאז מחרז, נראה כי התיאבון של הסעודים רק נפתח לקראת מה שיבוא.

"אני אשמח שאמבפה יבוא לכאן, הייתי רוצה לראות גם את קיין בליגה שלנו". את המשפט הזה אמר מייקל אמנלו, ראש ההעברות בליגה הסעודית שעבד בעבר בין היתר גם בצ'לסי ומונאקו: "בעוד מספר שנים, הליגה הזאת תהיה מלאה רק בשחקנים שהם יוצאים מן הכלל. זאת תהיה ליגה שמיועדת רק לגדולים ביותר".

מי שאחראי להעברות בליגה מהמפרץ ואחד מהמנהלים המקצועיים שלה, טוען כי לפרמיירליג אין ממה לחשוש, אך שהליגה בה הוא נמצא כיום בהחלט תגדיל את כוחה משמעותית בקרוב: "בהחלט יש לנו את המשאבים הכלכליים לכך ואנחנו גם רוצים להשתמש בזה על מנת להנחית כאן את השחקנים מהטופ של הכדורגל העולמי. אני בטוח שיהיו עוד הפתעות בחלון הזה, אולי יקרו עוד דברים גדולים".

מייקל אמנלו ראש ההעברות של הליגה הסעודית. GettyImages
רוצה להביא את אמבפה, קיין, קלופ ופפ לערב הסעודית. אמנלו/GettyImages

אמנלו התייחס לחשש של הליגות באירופה להתעצמות של הליגה הסעודית והשליטה הכלכלית שלה עם ההצעות הכספיות הענקיות: "הליגות באירופה, במיוחד הפרמיירליג, חזקות מאוד. אין להם שום סיבה לדאוג. אני יכול להבין את הפאניקה, אבל ככה אנחנו עובדים. שמעתי מה יורגן קלופ ופפ גווארדיולה אמרו. אני אוהב אותם מאוד ומעריץ את קלופ, פפ הוא חבר טוב שלי. אני רק יכול לקוות שהוא גם ימצאו פה עבודה אצלנו בליגה יום אחד. המטרה שלנו היא לעבוד יחד עם כל הליגות בעולם יום אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully