וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס אחרי עוד מפלה: "צריך להישאר רגועים, זה גביע הטוטו"

12.8.2023 / 22:13

מאמן הפועל תל אביב לא התרגש אחרי עוד משחק נפל והפסד. בן חיים על העימותים עם הקהל: "מי שמכיר אותי יודע שאני חי מזה". אקווה הפצוע פונה לבדיקות בבית החולים

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 2:0/ספורט1

הפועל תל אביב רשמה הערב (שבת) הפסד נוסף בגביע הטוטו, הפעם 2:0 למכבי פתח תקוה, והיא סיימה את שלב הבתים עם שתי נקודות בלבד ושני שערים. האדומים ספגו שערים מאוחרים בכל משחק במפעל וגם הפעם המציאות לא הייתה שונה: בן שהר ואנאס מחאמיד מצאו את הרשת בדקות 85 ו-87 והכריעו משחק בו מכבי פתח תקוה הייתה עדיפה.

בריאן פסי, יהב גורפינקל, מאוויס צ'יבוטה, הפועל תל אביב. דני מרון
עוד משחק רע, בלי נקודות או שער וכמעט בלי מצבים. שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב, מייקל ולקאניס, אמר בסיום: "קצת שוכחים שזה גביע הטוטו והכנה לעונה. זה מאכזב כשאתה מסיים בהפסד. המציאות היא שמספר שחקנים קיבלו את ההזדמנות לשחק וזה לא בא לידי ביטוי. נתנו דקות לשחקנים צעירים, בשביל זה יש את גביע הטוטו. יש בעיה בדקות האחרונות, זה לא טוב ואנחנו מודעים לזה. נצטרך לראות מה נוכל לעשות עם זה בעתיד".

המאמן הוסיף: "אני מקווה שעם השחקנים המנוסים זה יראה אחרת. אנחנו צריכים להישאר רגועים, זה רק גביע הטוטו. גם באימונים אתה רוצה לנצח, אבל זה לא קורה תמיד. גביע הטוטו זה טרום העונה מבחינתנו. כשאתה מנתח את המשחק אפשר לקחת הרבה נקודות חיוביות".

עוד אמר על השחקנים הצעירים והיכולת ההגנתית: "זה משחק של גברים. אני קשוח איתם? הם צריכים לצבור ניסיון. הם יהיו בסדר, נמשיך לעבוד איתם. אולי השחקנים המנוסים שלנו יכולים לעשות משהו, אבל הם לא יכולים לשחק כרגע. אני אופטימי, ברור. אני חושב שבמשך 70 דקות נראינו טוב. כשנהיה עם כל הסגל המלא זה יראה טוב יותר".

עוד בוואלה!

מכבי פתח תקוה ניצחה את הפועל תל אביב האומללה 0:2 ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס. דני מרון
ראה גם דברים חיוביים. ולקאניס/דני מרון

אל ים קנצפולסקי שתופקד דווקא כבלם והתקשה בעמדה הזו, אמר: "מבואסים מהיכולת וההפסד. כל משחק אנחנו רוצים לנצח, גם אם זה גביע הטוטו אם גם זה משחק אימון. היכולת? מרגיש שיש לנו עוד כמה ימים לנתח את זה, אני יוצא מכאן מבואס. לא קרובים ליכולת שצריכים להציג. גביע הטוטו זה הכנה לליגה ואנחנו רוצים להגיע כמה שיותר טוב לפתיחת העונה".

על התפקוד כבלם: "לא מכיר יותר מדי את העמדה, כל עמדה שישימו אותי אנסה לעשות את הטוב ביותר. חושב שהייתי בסדר, היה לי חלק בספיגה השנייה".

על הציפייה מהשחקנים של המאמן: "לא יודע מי אמר שהגישה קשוחה. לא מרגישים שום דבר כזה. הציפיות בהפועל תל אביב של הקהל והמאמן גבוהות תמיד. מי שלא יכול לעמוד בזה לא יכול לשחק פה".

מאמן מכבי פתח תקוה, בני לם. דני מרון
מחכה למכבי חיפה בחצי הגמר. לם/דני מרון

מאמן מכבי פתח תקוה, בני לם, אמר: "רצינו מאוד להגיע לחצי הגמר, אני מבין שזה גם מכניס כסף טוב למועדון שלנו, שצריך כל שקל ושקל. זה מביא אלינו את מכבי חיפה בחצי הגמר, אז יהיה אצטדיון מלא. היה משחק טוב שלנו, החבר'ה נתנו משחק מצוין, ב-30 הדקות הראשונות הפועל לא יצאו מהחצי. אחר כך הייתה עייפות, אבל בחצי השני עמדנו נכון. טל (בן חיים) ובן (שהר) - אין מה להגיד עליהם, שחקנים עם איכות ברמה כל כך גבוהה, שעשו גולים. גם לנו יש שחקנים צעירים מאוד, אבל יש לנו תוספת של שחקנים מנוסים וזה מראה שיש קבוצה טובה וחכמה".

לם המשיך: "מה שמעניין אותי זו פתיחת הליגה מול הפועל ירושלים, חשוב מאוד לפתוח בצורה טובה. חשוב להתחיל עם ביטחון, ולא בהדרגה - אנחנו רוצים להגיע כשאנחנו מוכנים. יש פה קבוצה עם לב ונשמה, עם מחלקת נוער מצוינת, עם שחקנים ותיקים שיודעים לשחק כדורגל".

שחקני מכבי פתח תקוה, טל בן חיים, מואיז אדילהו. דני מרון
סיים ערב מהנה בבלומפילד. בן חיים/דני מרון

טל בן חיים שנכנס כמחליף, ספג קללות מאוהדי הפועל תל אביב, הגיב בהתגרויות, ספג צהוב ולקראת הסיום בישל לאנאס מחאמיד את השער השני. החלוץ הוותיק אמר: "הייתה לנו משימה להגיע לחצי גמר גביע הטוטו ואני שמח לעמוד במשימה. כשאני משחק נגד הפועל תל אביב יש דברים שתמיד מעבר. זה לגיטימי, שיחקתי הרבה שנים בדרבי... אבל נגמר המשחק והכול בסדר. ברגע שהשופט שורק הכול נגמר".

בן חיים המשיך: "הטיזינג? כל מי שמכיר אותי יודע שאני חי מזה. זה כיף תמיד לשחק בבלומפילד מול הרבה קהל, זה מוציא ממני יותר, זה מאוד חשוב לי. בסופו של דבר, הכל רעשי רקע ומה שחשוב זה שהכנסנו סכום כסף לא מבוטל למועדון".

הקשר גדעון אקווה שנפגע בברכו פונה לבדיקות וצילום בבית חולים. בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה וימתינו לתוצאות הבדיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully