וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו היסטוריה: נבחרת U12 בטניס תפגוש את בריטניה בגמר אליפות אירופה

הנבחרת גברה על איטליה 0:2 ותפגוש בגמר את הבריטיות היום. האם ההיסטוריה תיכתב?

נבחרת U12 של ישראל. איגוד הטניס,
נבחרת U12 של ישראל/איגוד הטניס

הישג יוצא דופן לנבחרת בנות 12 אשר משחקת באליפות אירופה באז'אקסיו, צרפת. הנבחרת גברה על איטליה 0:2 (משחק הזוגות לפרוטוקול בלבד) וסיימה ראשונה בבית A ותפגוש במשחק הגמר של האליפות את בריטניה אשר סיימה ראשונה בבית B. זוהי פעם ראשונה שנבחרת ישראלית מגיעה למעמד הגמר באליפות אירופה והבנות שבעצם העפלתן לגמר עשו היסטוריה ינסו ללכת עד הסוף מחר ולזכות באליפות.

הנבחרת הישראלית כוללת את השחקניות: אופיר מנהרדט(מכבי בני הרצליה), דניאל ברנס(מועדון הטניס באריאל) ודניאל בלושטיין(מועדון הטניס רשפון) והמאמן איגור יונין.
דניאל ברנס ניצחה במשחק הראשון היום 1:6 3:6 ולאחר מכן אופיר מנהרדט ניצחה גם היא בתוצאה 6:7 2:6 וחתמה את הניצחון עבור הנבחרת הישראלית.

כזכור הנבחרת העפילה לטורניר הגמר ממשחקי המוקדמות שם ניצחה את נבחרות דנמרק, בלגיה, גרמניה וקרואטיה, בטורניר הגמר שובצה לבית אחד עם נבחרות אוקראינה, סלובקיה ואיטליה וסיימה ראשונה בבית עם שלושה ניצחונות. מחר הנבחרת תנסה ללכת עד הסוף ולזכות בתואר כאשר תפגוש במשחק הגמר את נבחרת בריטניה החזקה אשר סיימה ראשונה בבית המקביל וגם היא עם שלושה ניצחונות.

תומר דנק המנהל המקצועי של האיגוד:" אני נרגש מאוד מההישג המדהים של נבחרת הבנות הצעירה שלנו שהעפילה לגמר אליפות אירופה. כפי שאמרנו לא פעם, מדובר בשחקניות מצוינות, עם רוח לחימה ופוטנציאל אדיר. אני רוצה לברך ולחזק את קפטן הנבחרת איגור יונין ואת השחקניות אופיר מנהרדט, דניאל ברנס ודניאל בלונשטיין. המשימה עדיין לא הושלמה ואני מאמין שאפשר לעשות זאת. מאמינים בכן, בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully