וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "צריך להודות, מקדוניה לא ברמה של האחרות בבית"

עודכן לאחרונה: 12.8.2023 / 21:14

מאמן נבחרת ישראל לא יצא מגדרו אחרי ה-65:86: "לא מוטרד ממה שהיה בהכנה". זיו: "שיחקנו טוב כקבוצה". ארצי: "נותן הרבה ביטחון"

נבחרת ישראל פתחה הערב (שבת) היטב את מוקדמות הטורניר הקדם-אולימפי, כשהביסה את צפון מקדוניה 65:86. מחר תפגוש הנבחרת את צ'כיה ולאחר מכן תנעל את הופעותיה מול אסטוניה, המארחת, כששתי הנבחרות הראשונות יעפילו לפיינל פור, וממנו תעפיל אחת לטורניר הקדם אולימפי בקיץ הבא. רומן סורקין (21 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) ויפתח זיו (18 נקודות) היו מעל כולם.

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי, לצד שחקני הספסל. אתר פיב"א, אתר רשמי
וכעת, למשימה הבאה. בית הלחמי/אתר רשמי, אתר פיב"א

"הגענו מוכנים, אבל צריך להגיד את האמת - היריבה לא ברמה של שתי הנבחרות האחרות בבית", הודה אריאל בית הלחמי. "צריך להסתכל קדימה למשחק מחר. זה מאוד מרגש, ניצחון ראשון שלי במשחק רשמי כמאמן הנבחרת, רוב השחקנים פה עברו אצלי. חלוקת הדקות מאוד חשובה, אבל אין לנו יותר מדי זמן - הטורניר עצמו מאוד קצר, והשחקנים יודעים את זה. היריבות בהכנה קצת הוציאו אותנו מסגנון המשחק. אם נרוץ ונשמור, נגיע לסקור גבוה שזה המפתח. אני לא מוטרד ממה שהיה בהכנה, עשינו הכנה טובה, אבל אנחנו חייבים לרוץ". על צ'כיה, אותה יפגוש מחר, אמר המאמן הלאומי: "הם יותר טובים מהמקדונים, אנחנו מסתכלים קדימה".

יפתח זיו שהצטיין עם 18 נקודות אמר: "זה ניצחון קבוצתי אבל זה היה המשחק הראשון ולא אומר כלום להמשך, אנחנו רוצים לבוא מוכנים למחר, ידענו שזו הקבוצה היותר חלשה בבית. עכשיו הצוות יכין אותנו למחר ונבוא מוכנים. הרגשתי היום טוב כי שיחקנו טוב כקבוצה, פתחנו אגרסיבי וכשאנחנו משחקים ככה אנחנו טובים".

נתנאל ארצי: "זה מרגיש טוב, נותן הרבה בטחון. מחר יש משחק מאוד חשוב וצריך לבוא מוכנים, לקחת את כל מה שעשינו היום ולזכור שמחר זו נבחרת חזקה וטובה שצריך להתמודד איתם כמו שצריך. אני שמח שהתחלנו ברגל ימין ושכולם היה חלק מזה. אנחנו עם הפנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully