וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יביא אליפויות ככמות הסופרבולים שלו": בברמינגהאם מאוהבים בבריידי

הקבוצה מהצ'מפיונשיפ ניצחה את לידס ונותרה ללא הפסדים לעיני הבעלים החדש ביציע. שחקן הפוטבול לשעבר עשה סבב פאבים בעיר: "נרגש לקראת מה שיבוא, זה מועדון אייקוני עם היסטוריה ותשוקה", והלהיב את הקהל: "מרגש לראות ספורטאי כזה אצלנו באצטדיון"

תיקתקנו, 11.8/ספורט

שבוע וחצי אחרי שרכש ממניות הקבוצה ונכנס לבעלות של ברמינגהאם סיטי מהצ'מפיונשיפ, טום בריידי כבר הספיק להגיע אתמול (שבת) למחזור השני של ליגת המשנה באנגליה ולראות את הקבוצה החדשה שלו מנצחת 0:1 את לידס בצורה מרשימה בדרך להישאר ללא הפסדים מפתיחת העונה.

ה-QB לשעבר של ניו אינגלנד וטמפה ביי הגיע לסיבוב בעיר והגיע לאצטדיון הקבוצה על מנת לפגוש את השחקנים, הצוות המקצועי וכמובן גם את האוהדים שמשוועים לשוב לפרמיירליג לראשונה מאז הירידה לצ'מפיונשיפ בסוף עונת 2010/11. בריידי בן ה-46 התקבל לקול תשואות הקהל שהזמינו אותו לסבב בפאבים בעיר שהרימו לכבודו את כוסות הבירה וקראו: "זה שלנו טום!".

שחקן הפוטבול לשעבר הספיק גם לשוחח את האוהדים ואמר: "ברמינגהאם זה מועדון אייקוני עם המון היסטוריה ותשוקה. זה עבוד להיות כאן. אני נרגש לקראת מה שיבוא". עוד לפני שנחת בעיר, העלה תמונה מהמטוס לטוויטר ורשם: "תוכניות כלשהן לפני שריקת הפתיחה? נתראה באצטדיון", דבר שגרר רבים מתושבי העיר, גם כאלה שאינם אוהדים את הקבוצה, להגיע לסביבת האצטדיון על מנת לחזות בבריידי במציאות.

קבלת הפנים החמה לבריידי בפאב בברמינגהאם

טום בריידי. GettyImages
הלהיט החדש בעיר ובצ'מפיונשיפ. בריידי בברמינגהאם/GettyImages

ברמינגהאם, שניצחה בתוספת הזמן את היורדת מהפרמיירליג, עלתה למאזן של 4 נקודות, והתגובה של בריידי יחד עם שאר הבעלים ביציע הלהיב את הקהל הכחול שאמר בסיום: "מרגש לראות ספורטאי כזה אצלנו באצטדיון, במיוחד כשהוא לטובתנו. מקווים שיעלה אותנו לפרמיירליג ויביא כמה אליפויות כמו כמות הסופרבולים שהשיג בקריירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully