וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכן לליגה: צפו בעומר אצילי כובש במשחק ההכנה האחרון של אל עין

שישה ימים לפני משחק הליגה הראשון באיחוד האמירויות, הישראלי חגג ב-0:2 על חור פקאן. צפו בשער הבכורה המרהיב של ניקולאסקו ב-1:3 של הירנביין על ואלווייק ורז מאיר

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר סיטי 3:0/ספורט1

עומר אצילי מצא את הרשת הערב (שבת) במשחק ההכנה האחרון של אל אין, שניצחה 0:2 את חור פקאן שמשחקת איתה בליגה באיחוד האמירויות. שחקן הכנף שנרכש ממכבי חיפה פתח בהרכב והעניק לקבוצתו יתרון בדקה ה-24, קוג'ו פו דו לאבה כבש את השני. ביום שישי תפתח אל עין את העונה בליגה כשתארח את באני יאס.

* הדהירה של גמבה אוסקה נעצרה עם הפסד 2:1 אצל יוקוהמה מרינוס, שחולקת את פסגת הליגה היפנית עם ויסל קובה. נטע לביא פתח כהרגלו בהרכב והוחלף הפעם בדקה ה-81, כשדני פויאטוס שלח עוד שחקן התקפה בניסיון להשוות מול 10 שחקנים. זה לא קרה וגמבה הפסידה לראשונה אחרי שמונה מחזורים, במהלכם צברה 22 נקודות מ-24 אפשריות והשכיחה את פתיחת העונה האיומה. הקבוצה ניצבת במקום ה-12 אחרי 23 מחזורים, 12 נקודות מעל הקו האדום.

צפו בשער של אצילי

עומר אצילי, אל עין. מתוך הטוויטר של אל עין, אתר רשמי
תכף מתחילים המשחקים הרשמיים. עומר אצילי/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אל עין

* רז מאיר ערך הופעת בכורה במדי ר.ק.ס ואלווייק, עם שש דקות כמחליף בהפסד 3:1 בחוץ להירנביין במחזור הפתיחה בהולנד. יון ניקולאסקו, חלוץ הרכש מבית"ר ירושלים, רשם בכורה מוצלחת אצל המארחת כשבדקה ה-24 הבקיע שער נהדר עם עצירה על החזה ובעיטה מהאוויר תוך כדי נפילה. מיכיל קראמר, חלוץ מכבי חיפה בעבר, צימק בפנדל.

* יונס מלדה נכנס בפתיחת המחצית השנייה וספג צהוב בתוספת הזמן בהפסד של מכלן 1:0 בחוץ מול העולה החדשה מולנבק. מכלן עם נקודה בלבד אחרי שלושה מחזורים.

* גיא חדידה נכנס בדקה ה-63 והיה שותף לניצחונה הביתי של צ'רנומורץ אודסה 0:2 על אובולון במחזור השלישי בליגה האוקראינית. ניצחון שני לאודסה, ששמרה על היתרון למרות שני אדומים בדקות 72 ו-79, אחרי שגם ליריבה הורחק שחקן (48).

* גלעד אברמוב ואוסמה חלאיילה פתחו יחד בהרכב של גבאלה, שהפסידה 2:0 בחוץ לאראז ונותרה ללא נקודה או שער אחרי שני מחזורים בליגה האזרית. אברמוב הוחלף בהפסקה וחלאיילה יצא בדקה ה-77.

* סער פדידה החליף את הקפטן טימי מקס אלשניק בדקה האחרונה של המחצית הראשונה והיה שותף ל-1:2 הביתי של אולימפיה לובליאנה על דומז'אלה. קבוצתו עם ניצחון שני בליגה הסלובנית, אחרי שפתחה את העונה עם הפסד.

* רועי הרמן שיחק 57 דקות בהרכב בוטב פלובדיב וספג כרטיס צהוב בהפסד 1:0 להבאר. קבוצתו עם שתי נקודות בלבד אחרי חמישה מחזורים בליגה הבולגרית.

* עידן גולן פתח בהרכב של גלוריה בוזאו, שחזרה מפיגור וניצחה 1:2 בבית את טונארי במחזור השני בליגה הרומנית השנייה. במאזנה כעת ארבע נקודות.

צפו בשער של יון ניקולאסקו

* רוסלן ברסקי בהרכב בוראץ באניה לוקה, שמתארחת אצל ז'לייזניצ'אר במחזור השלישי בליגה הבוסנית. אדין צוצאליץ', אקס מכבי חיפה, בהגנת המארחת.

* סתיו נחמני נותר גם הפעם על הספסל של סט. מירן, שניצחה 1:2 את דנדי יונייטד בבית ומחזיקה במאזן מושלם אחרי שני מחזורים בליגה הסקוטית.

* ארד בר לא נכלל בסגל של ציריך, שהביסה בחוץ 0:3 את לוזאן אושי במחזור הרביעי בליגה השוויצרית וניצבת בפסגה עם 10 נקודות.

* רז שלמה נותר מחוץ לסגל של לובן, שהובסה 5:1 אצל אוניון סן ז'ילואז, המוליכה המושלמת של הליגה הבלגית אחרי שלושה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully