וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה רוצה חצי גמר, בני לם צפוי לשמור על ההרכב

12.8.2023 / 12:02

המלאבסים יתארחו אצל הפועל תל אביב בגביע הטוטו (20:00, ספורט2), ניצחון יעניק להם את ראשות הבית על חשבון הפועל ירושלים שנחה ואת הכרטיס לשלב הבא

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה תתארח הערב (20:00, ספורט2) אצל הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור החמישי שינעל את משחקי בית א' בגביע הטוטו. פתח תקוה מדורגת כעת במקום השני, עם חמש נקודות, כשהיא יודעת שבמקרה של ניצחון היא מעפילה למקום הראשון ועולה לחצי הגמר. הפועל ירושלים מוליכה את הבית עם שבע נקודות, אך היא סיימה את משחקיה בשלב הבתים. עבור המלאבסים, ההעפלה לחצי הגמר חשובה לא רק בהיבט המקצועי, אלא גם בצד הכלכלי, שכן עלייה לשלב הבא מבטיחה כבר עתה מענק כספי של 360 אלף שקל.

המאמן בני לם יחסר שוב את מאור לוי החולה ואת מוטי ברשצקי הפצוע ועל פי התרגול באימון המסכם, נראה שהוא צפוי לשמור על אותו הרכב שפתח במשחק הנצחון האחרון נגד הפועל ירושלים. גיא דזנט הצעיר יפתח שוב בעמדת המגן הימני, הבלם הדר פוקס ישחק לצידו של מואיז אדילהו במרכז ההגנה. יונתן טפר שקיבל מחמאות בניצחון נגד הירושלמים, יפתח לצידם של איברהים ג'באר וגדעון אקווה בקישור.

יונתן טפר מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ימשיך ב-11. טפר/ברני ארדוב

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', גיא דזנט, הדר פוקס, מואיז אדילהו, ירדן כהן, גדעון אקווה, איברהים ג'באר, יונתן טפר, עידן טוקלומטי, אמיר אלטורי, סאליו גינדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully