וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור תורג'מן מודאג, גם הזימון לנבחרת הבוגרת בסכנה

12.8.2023 / 10:40

חלוץ מכבי תל אביב לא ממשיך בינתיים את הפריחה שלו בנבחרות, ובשני המשחקים האחרונים לא זכה לדקה. חזן ובניון בונים עליו לחודש הבא, אבל רוצים לראות קודם קבלות בקבוצה

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

כבר שני משחקים שדור תורג'מן לא משותף במכבי תל אביב. גם ברביעי בלרנקה וגם במשחק הקודם מול פטרוקוב בקישינב, לא נקרא חלוץ מכבי תל אביב להיכנס כמחליף וכל שכן, לא נבחר על ידי רובי קין להרכב הפותח. ברביעי האחרון בקפריסין פתח קין עם ערן זהבי, יונתן כהן ופארפה גיאגון, עשה רק שני חילופים במשחק והכניס לכנפיים את גבי קניקובסקי ואילון אלמוג. במולודובה לפני תשעה ימים קין פתח עם ג'ורג'ה יובאנוביץ', גבי קניקובסקי ואילון אלמוג והכניס כחילופים התקפיים את יונתן כהן, פארפה גייאגון וערן זהבי.

תורג'מן לא שותף גם בגביע הטוטו מול הפועל באר שבע, אבל אז כלל לא היה בסגל כי חזר להתאמן רק כשהקבוצה חזרה לארץ ממחנה האימונים בספרד אותו החמיץ ביחד עם רוי רביבו, כיוון שהיו בפעילות גדושה של נבחרות ישראל הקיץ. למעשה, הדקות היחידות של החלוץ הצעיר היו במשחק הראשון מול פטרוקוב בבלומפילד לפני קצת יותר משבועיים, אז נכנס כמחליף בדקה ה-71 במקום אילון אלמוג.

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא רואה מספיק דשא. תורג'מן/אריאל שלום

החלוץ, כזכור, בחר בפגרה לחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב מאחר שלא רצה בשלב הזה של הקריירה לעזוב את ישראל. הוא דחה את ההצעה המפורסמת של בנפיקה ואחרי שכיכב במונדיאליטו בארגנטינה, סירב לעוד מועדונים שהביעו עניין רב ורצו לפנות למכבי תל אביב כדי לעשות עסקה לצירופו.

אחרי שהוביל את התקפת הנבחרת עד גיל 20 של אופיר חיים, הוא גם הוקפץ להרכב הנבחרת הצעירה של גיא לוזון וגם במדיה הצטיין. הנוכחות המרשימה שלו בהתקפות הנבחרות הצעירות הובילה להחלטה של אלון חזן ויוסי בניון לשים אותו בראש רשימת המוזמנים החדשים שעשויים להצטרף לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחקים בחודש הבא, וביניהם ההתמודדות המשמעותית מול רומניה בבוקרשט במסגרת מוקדמות יורו 2024. אלא שאם תורג'מן ימשיך להתייבש על הספסל ולא לקבל דקות משחק, יהיה קשה לצוות הלאומי לזמן אותו למשחק וגם מכך החלוץ הצעיר מוטרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
יביעו אמון בתורג'מן למרות הדקות המועטות? חזן ובניון/ברני ארדוב

שחקנים במכבי תל אביב מספרים כי תורג'מן נראה טוב באימונים, כשם שהיה בעונה שעברה, אז גם לא זכה לאמון מצד ולאדן איביץ' וקיבל מעט דקות גם מאייטור קראנקה. אגב, בסביבת החלוץ אומרים כי הוא לא חייב לשחק את חלוץ המטרה, עמדה בה זהבי שולט, וכי הוא יכול גם להיות על אחד הקווים כפי שעשה כאשר נכנס במשחק מול פטרוקוב.

כמו שזה נראה, במשחק הגומלין מול א.א.ק לרנקה בחמישי הקרוב שוב יעלה קין עם זהבי, כהן וייאגון. הראשון אמנם החמיץ הרבה בקפריסין, אבל הוא שחקן ההתקפה הכי בטוח של קין. כהן כבש את השער של מכבי תל אביב במשחק וסביר להניח שהאירי ימשיך לתת לו אשראי ואילו גיאגון שקיבל את חולצת ההרכב היה טוב מאוד והוא לבטח יעלה ב-11.

תורג'מן יקווה מן הסתם לקבל הפעם דקות מהספסל , לגרום לקין להאמין בו ועל הדרך לסמן לחזן ובניון שיש להם את הסיבות לשלוח לו זימון רשמי לנבחרת הלאומית.

מכבי תל אביב תמלא קרוב לוודאי את בלומפילד, כאשר כבר קרוב ל-25 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק ביום חמישי הקרוב והמכירה עדיין בעיצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully