וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער שמיני בחמישה משחקים: מסי שוב כבש, אינטר מיאמי הביסה 0:4

שארלוט הפכה לקורבן התורן של הכוכב, שהבקיע בדקה ה-86 את השער האחרון שהוביל לחצי גמר גביע הליגות. היריבה הבאה: פילדלפיה של תאי בריבו

תיקתקנו, 11.8/ספורט

עוד יום שגרתי באינטר מיאמי, שבו ליאונל מסי מבקיע וקבוצתו החדשה מביסה כל מה שזז. הלילה (בין שישי לשבת) הוורודים גברו 0:4 בבית על שארלוט במסגרת רבע גמר גביע הליגות, ובכך הבטיחו את מקומם בחצי הגמר. עבור הפרעוש, שסופר שער שמיני בחמישה משחקים בלבד, מדובר בפעם הראשונה מאז משחק הבכורה שבו נכנס כמחליף בו הוא לא מבקיע צמד.

מסי המתין ממש עד לדקות האחרונות כדי להצטרף לרשימת המבקיעים, אך חבריו עשו את העבודה עוד קודם לכן. חבריו להתקפה ג'וזף מרטינס עם פנדל (12) ורוברט טיילור (32) סידרו יתרון מבטיח למארחת במחצית הראשונה, אדילסון מלאנגה הוסיף שער עצמי בדקה ה-78.

השער של הכוכב הגיע בדקה ה-86, במהלך שהוא בעצמו התחיל. מסי ניסה למצוא בכדור עומר את החלוץ המחליף לאונרדו קמפאנה, שקיבל אותו לאחר שגיאה בהגנה. קמפאנה החזיר למסי ברחבה, ובנגיעה אחת שלח הארגנטינאי מקרוב את הכדור לרשת. מסי, שגונב את ההצגות גם עם חגיגות השערים המגוונות, חגג הפעם עם תנועה המזוהה עם ספיידרמן.

חגיגה חדשה לאוסף

היריבה של אינטר מיאמי בחצי הגמר תהיה פילדלפיה יוניון, קבוצתו של תאי בריבו. ללא הישראלי שעדיין לא ערך את הבכורה מאז שחתם בשבוע שעבר, פילדלפיה רשמה הלילה ניצחון דרמטי ברבע הגמר עם 1:2 על קרטארו ממקסיקו בזכות שער ניצחון של כריס דונובן 11 דקות לתוך תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully