וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו יחמיץ את אליפות העולם: "זו האפשרות היחידה"

כוכב יוון הודיע כי ייעדר מהטורניר לאחר שעבר סדרת בדיקות בברך: "מאוכזב, אבל זו לא הייתה בחירה, זה ברור שאני לא מוכן לרמה הדרושה"

דריבל פינת הכדורסל על הפרישה של גיא פניני, 8.8/מערכת וואלה!

החשש הגדול ביותר של נבחרת יוון התממש. שבועיים לפני שאליפות העולם בכדורסל יוצאת לדרך, יאניס אנטטוקומפו הודיע היום (שישי) כי הוא ייעדר מהאליפות לאחר שעבר סדרת בדיקות בברך. בכך נפגעו משמעותית הסיכויים של יוון להשיג מדליה שנייה בתולדותיה באליפויות העולם - וראשונה מאז מדליית הכסף ב-2006.

"כולם יודעים על התשוקה והאהבה שלי לנבחרת, זה לעולם לא ישתנה", כתב כוכב מילווקי באקס ברשתות, "מאז תום עונת ה-NBA דחפתי את עצמי עד הקצה כדי להיות השחקן שאני צריך להיות כדי לעזור לנבחרת להשיג את המטרות שהצבנו. עם זאת, אחרי חודשים של עבודה ומספר פגישות עם הצוות הרפואי זה ברור שאני לא מוכן להתחרות ברמה הדרושה כדי לשחק באליפות העולם".

"זו לא הייתה בחירה, אלא האפשרות היחידה שלי כדי לוודא שאחזור לרמת הכדורסל שעבדתי כל כך קשה כדי להגיע אליה בקריירה", המשיך יאניס, "אני מאוד מאוכזב אבל זו החלטה שהתקבלה בשיתוף הצוות הרפואי. אמשיך לדחוף את עצמי לקראת הפעם הבאה שיקראו לי. המטרה שלי ושל הנבחרת היא להעפיל לאולימפיאדה בקיץ הבא וזו תהיה גאווה עבורי לייצג את הנבחרת שלי בשנה הבאה".

יאניס אנטטוקומפו, שחקן נבחרת יוון. Maja Hitij, GettyImages
בלעדיו, יוון תתקשה לאיים על הפודיום. יאניס/GettyImages, Maja Hitij

יאניס נכלל בסגל הרחב של דימיטריס איטודיס ובילה את מרבית הקיץ ביוון, אך לא התאמן עם חבריו לנבחרת כי אם לבדו, בתיאום עם הצוות הרפואי של מילווקי. הוא מצטרף ל-MVP של סדרת הגמר האחרונה, ניקולה יוקיץ', שגם כן יחמיץ את הטורניר ולא יסייע לנבחרת סרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully