וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר מחכה לטי ג'יי שורטס: "נהיה חייבים להגביל אותו כדי לנצח"

11.8.2023 / 13:15

נבחרת ישראל תפתח את הופעותיה בשבת במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי נגד צפון מקדוניה (19:00) והמתאזרח המצוין שלה. מדר אופטימי: "יש פה הרבה חברה מוכשרים כדי לעמוד במטרה"

פלייר אריאל בית הלחמי מוצג כמאמן נבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת ישראל בכדורסל תפתח מחר (שבת, 19:00) את הופעותיה במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי בטאלין כשתפגוש את נבחרת צפון מקדוניה. במשחק המוקדם יפגשו צ'כיה והמארחת אסטוניה (16:00) כששתי הראשונות בבית תעפלנה בסיום המשחק לחצי הגמר שייערכו בקטוביץ שבפולין, ביחד עם שתי הראשונות מהבית המקביל הכולל את פולין ובוסניה הפייבוריטיות, פורטוגל והונגריה.

על אף מכת החיסורים המשמעותית, בנבחרת אופטימיים כי יוכלו לעבור את הסיבוב הראשון והמשחק מחר הוא מפתח כדי לעמוד במשימה. אנשי הסקאוטינג של ישראל היו בבלגרד השבוע וצפו במשחקיה של מקדוניה נגד פולין, והנבחרת הצפון מקדונית הייתה על הטיסה של ישראל לטאלין ביום רביעי האחרון מאיסטנבול.

"מדובר בנבחרת טובה ונצטרך להיות טובים כדי לנצח אותם", אמר ים מדר, שבגיל 22 הוא הרכז הראשון והמוביל של נבחרת ישראל והוסיף: "אני שמח שיש לנו הזדמנות לעשות משהו גדול בשביל המדינה. יש פה הרבה חברה מוכשרים וטובים כדי לעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו. אסור לנו להסתכל על סוף הטורניר הזה אלא רק על המשחק הראשון".

ים מדר, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הרבה יוטל על הכתפיים שלו. ים מדר/ברני ארדוב

לקראת הטורניר סיפר מדר על תחושותיו: "עשינו הכנה טובה ואנחנו מגיעים מאוד מגובשים ומבינים את המטרה בשבילה אנחנו כאן. נעשה הכל כדי לעשות את התוצאות הכי טובות. אנחנו לוקחים את זה שלב שלב, לא מסתכלים יותר מדי קדימה והמטרה הראשונה היא צפון מקדוניה, נגיע מוכנים אליהם אחרי שנראה אותם שוב בוידאו ואני בטוח שיכינו אותנו למשחק הזה בצורה הטובה ביותר"

השחקן המרכזי של צפון מקדוניה הוא המתאזרח טי.ג'יי שורטס, ה-MVP של ליגת האלופות בעונה שעברה, מדר התייחס למצ'אפ מולו: "זה צריך להיות מאמץ קבוצתי מול שחקן מאוד מוכשר שעשה דברים מאוד יפים בעונה שעברה. ראינו אותו, נלמד אותו ונצטרך לדעת לקחת ממנו את הדברים שהוא עושה טוב בשביל הנבחרת שלו כדי שנוכל לנצח את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully