וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "עם עופר ינאי, הפועל תל אביב תהיה חזקה יותר מתמיד"

11.8.2023 / 12:36

יו"ר האדומים הסביר באריכות את ההחלטה להעביר את הקבוצה לידיו של איש העסקים: "הפועל צריכה לשאוף למקומות הגבוהים ביותר"

תיקתקנו, 10.8/ספורט1

נפל דבר בהפועל תל אביב. אחרי אישור העמותה ברוב מוחץ, עופר ינאי הפך היום (שישי) לבעלים החוקי של מועדון הכדורסל, אותו ינסה להצעיד לגבהים חדשים. במועדון מברכים על המהלך, וגם היו"ר רמי כהן פרסם פוסט ארוך אחרי שהעסקה הפכה רשמית וסופית.

"אני משוכנע שהצעד הזה יעשה רק טוב להפועל תל אביב", כתב כהן. "אחרי הקמת העמותה ותחילת הדרך של הקבוצה, ואחרי העלייה לליגת העל ובניית האולם וההבנה שצריך שותפים בתהליך, והכנסת שותפים במהלך הדרך, אחרי כל אלה, מדובר בעוד צעד משמעותי, אולי הכי משמעותי, אבל אולי גם לא. כי אם כל אחד מהצעדים הקודמים לא היה קורה, אז כלל לא היינו דנים במהלך הזה. זו דרך. חתיכת דרך. וזה תהליך, שבכל חלק שלו קורים דברים טובים יותר וטובים פחות. ואנחנו היינו שם כדי להילחם, תמיד. לנסות להעצים את הדברים הטובים, ולהילחם לשנות ולשפר את הלא טובים. אבל כמעט אין שום שלב בדרך הזאת שלא למדנו ממנו, שלא היה הכרחי.

"גם כשתפסנו מקום בכיר מבחינת המעמד של הפועל תל אביב במוסדות הכדורסל הישראלי, וגם כשהגדלנו תקציבים, וגם כשנלחמנו בגירעונות שקרו בגלל ההבנה את הצורך לעלות לליגת העל אחרי אותה עונה חסרת מזל עם הפציעות של מתן ואדריאן, וקרו בגלל חוסר היכולת לעמוד בתקציבי המינימום של המנהלת עם אולם של 1,000 איש, וגם כשהיינו עם תקציב שחקנים של 3 מיליון שקל עלות לכל הסגל. גם אז, תמיד האמנו ותמיד ידענו שיש לנו את התשוקה והיכולת להצליח. ותמיד האמנו שזה יבוא, והמשכנו לגדול, תוך כדי שאנחנו נאבקים לתקן את הדורש תיקון. ושינינו מבנה ניהולי ושיטות ניהול, וסגרנו כבר כמעט את כל הגרעון, תוך שאנחנו ממשיכים לגדול ולצמוח אבל אז נחתה עלינו המכה של מס הכנסה כולל תשלום של מעל 7 שנים אחורה. והמשכנו להילחם ולגדול ולהתקדם ולהיאבק בכל החזיתות".

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן. ברני ארדוב
תהליך ארוך הגיע אל נקודת השיא שלו. רמי כהן/ברני ארדוב

"בתוך כל זה הצלחנו להצמיח הפועל תל אביב אחרת, שכבר משחקת בליגת העל ושואפת לצמרת", הוסיף כהן. "שמספר חבריה גדל ותקציבה גדל והיום יום שלה חזר להיות מנוהל בדרך מעוררת התפעלות, ויש לה צוות מסור ואולם מלא ורשימות המתנה. וכל זה לא נסתר מעיני העולם וגורר התעניינות.

"ואנחנו שתמיד ידענו שהפועל תל אביב צריכה לשאוף למקומות הגבוהים ביותר, ולמרות שלא קיבלנו החלטה שאנחנו חייבים למצוא רוכש/שותף בעל אחוזי שליטה, תמיד ידענו שאנחנו נהיה כאן ונילחם גם עוד 100 שנה תוך שנהיה עם עין פתוחה לכיוון כל דבר שיחזק את הפועל. וכשראינו את ההזדמנות הזאת לנגד עיננו, חששנו. לא אשקר ואגיד שלרגע לא חששנו ולכן צעדנו לאט במשך שנתיים וניצלנו את כל היכולות שבידינו בשביל לעשות הסכם שיחזק את הפועל, אבל גם ישמור על הקיים, שיצרף מישהו למשפחה החמה הזאת.

"ניתחנו וראינו את האנשים, את החיבור, את האפשרויות, את מה שנשאר בידינו, והרגשנו שזה יכול לעבוד ואפשר לסמוך על עופר וללכת לצעד הזה ביחד עם אבי שהוא כבר מזמן בן משפחה של הפועל, ושלי אישית כמובן, ואין מילים לתאר מה אני מרגיש כלפי הבן אדם הזה. אז נצרף את עופר ואיתו את שחר ונדב למשפחה, וכולנו בייחד כמו תמיד, מראשון האוהדים ועד אחרון השותפים, אלה שתמכו ואלה שחששו, ביחד, נהיה הפועל חזקה יותר מתמיד. ולא נוותר על הדברים שחשובים לנו.

"אני יודע שעל הגב שלי לקחתי סיכון גדול, להביא את העסקה הזאת שאני מאמין בה מאוד. ועשיתי את זה בין היתר כי קיבלתי מכולכם את ההרגשה המדהימה שאתם סומכים עלינו וכולכם יודעים שגם אם לא הייתה עולה העסקה על הפרק הפועל תל אביב הייתה ממשיכה לחיות ולהילחם, כי כאלה אנחנו. ואני מעריך ומודה לכל אחד מכם. זאת אחריות והיא של כולנו אבל בראש ובראשונה של ההנהלה ושלי. ולא נאכזב וביחד כולם נגיע לפסגות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully