וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איביץ' לא הציב אותנו כמכבי תל אביב. הגענו לחיפה מפוחדים"

איביץ'? "הגענו למשחק בחיפה, ולא היינו אנחנו". בניון? "אולי לא הבין את הדרישה שלי כי לא היה כמוני". יצחקי? "כשמועדון כזה לא מצליח, מישהו צריך להיות אחראי". ערן זהבי התארח ב"סערה בממלכה", וירה כהרגלו. צפו בטיזר לחלק ב' של הריאיון

ערן זהבי מתארח ב"סערה בממלכה", חלק ב'/ספורט1

ערן זהבי ומכבי תל אביב יפתחו את העונה בליגת העל ביום שבת הבא במטרה ברורה להחזיר את האליפות אחרי עונה מאכזבת. החלוץ מציג יכולת מרשימה עד כה בקמפיין האירופי, ונחוש להמשיך לשבור שיאים גם בגיל 35. כהרגלו, הוא גם לא עושה יותר מדי חשבון בריאיונות לתקשורת.

בחלק ב' של הריאיון לתוכנית "סערה בממלכה" של לירן שכנר, כוכב הצהובים מדבר בגלוי על מה לא עבד בעונה שעברה, מתייחס בין היתר לעזיבתו של ברק יצחקי ולחלקו של ולאדן איביץ' בכישלון, וגם פותח מחדש את הפצע עם יוסי בניון שהשאיר אותו מחוץ לנבחרת.

"אמרתי לו שאני רוצה את התנאים שלי. אל תיגעו לי בדברים האלה, בואו לא נתעסק בשטויות האלה. זו המקצוענות שלי", משחזר זהבי את השיחות עם בניון. "רוב האנשים לא מצליחים להבין את רמת ההכנה שלי למשחק. יכול להיות שגם יוסי לא הבין את זה, כי הוא לא היה כזה בתור שחקן. היה פה הרבה מאוד אגו, וזו לא הפעם הראשונה שנכנסים למלחמת אגו. מהצד שלי זה לא היה קשור באגו. תשאל את אשתי איפה היא ישנה לפני משחק. אני ישן לבד".

ערן זהבי / יוסי בניון. אודי ציטיאט
המשקעים עדיין קיימים. זהבי ובניון/אודי ציטיאט
ערן זהבי עם ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"לא אהבתי את זה". זהבי עם איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

על ברק יצחקי: "מצד אחד, במקום מסוים עשו לברק עוול. מצד שני במערכת כמו מכבי תל אביב, כשהקבוצה לא מצליחה אז מישהו לוקח אחריות ובמקרה הזה, זה היה ברק. מבחינת המועדון והקהל והשחקנים, הוא איפשהו האחראי. האם הוא לקח את ההחלטות לבד? בטוח שלא. יש במכבי תל אביב מערכת. זה מיטש, זה ג'ק אנגלידיס, זה מאמן. לא לוקחים החלטות לבד. אבל בסוף הוא שילם את המחיר".

על ולאדן איביץ': "הרגע שהפסיד לנו את העונה הזאת היה ההפסד הראשון למכבי חיפה בחוץ. מבחינתי, לא היינו שם מכבי תל אביב. המאמן הציב אותנו לא כמכבי תל אביב. הרגשתי שאנחנו מגיעים מפוחדים, ועל מה? אני מעדיף להפסיד כשאני משחק כמו מכבי תל אביב האמיתית, גם אם זה אומר להפסיד 3:0 או 4:0. אני לא אהבתי את זה".

בנגן למעלה ניתן לצפות בטיזר לחלק ב' של הריאיון, שישודר בהמשך השבוע בחבילת הערוצים של ספורט1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully