וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי פה הבזבזן? עסקת קאיסדו חשפה שוב את "הצביעות של קלופ"

מאמן ליברפול יצא לא פעם נגד "מדיניות הבזבוזים" של עשירות היבשת, אבל עסקת הענק שבדרך מעמידה את הצהרותיו בעבר באור מביך

תקציר: ליברפול - דרמשטאט 1:3/ספורט1

יורגן קלופ התלונן בעבר לא פעם על מה שהוא הגדיר בתור "מדיניות הבזבוזים של הקבוצות העשירות של היבשת". זה התחיל עם ביקורת על החתמתו של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד תמורת 100 מיליון ליש"ט, נמשך עם רינונים על מסע ההחתמות של ברצלונה בקיץ שעבר, ובין לבין המאמן הגרמני גם התעקש יותר מפעם אחת שליברפול שלו לא מסוגלת לעמוד בסכומים שמנצ'סטר סיטי וארסנל משלמות.

"ביום שהקבוצה שלי תהיה חלק ממדיניות הבזבוזים הזו, לא אהיה חלק מהכדורגל", הצהיר קלופ בביטחון מלא בעבר.

אבל מבחן המציאות מוכיח אחרת, ועסקת מויסס קאיסדו, שקרוב לעבור מברייטן לליברפול תמורת 110 מיליון ליש"ט, ממחישה שוב את הפער הגדול בין הצהרותיו של המאמן לבין העובדות בשטח.

מויסס קאיסדו, שחקן ברייטון. Tim Nwachukwu, GettyImages
ליברפול מחוץ למשחק של הכסף הגדול? לך תסביר את זה לקשר לא מוכח שנרכש ב-100 מיליון. מויסס קאיסדו/GettyImages, Tim Nwachukwu

בשלוש השנים האחרונות, לדוגמא, ליברפול הוציאה 463 מיליון ליש"ט על רכש - יותר מניוקאסל (455) ומנצ'סטר סיטי (409). בתקופתו של קלופ בקבוצה, היא רכשה את השוער היקר בתולדות הפרמיירליג (אליסון), שילמה מחיר חסר תקדים באנגליה לשחקן הגנה (וירג'יל ואן דייק) וכעת תשלם סכום שיא על שחקן קישור.

קאיסדו יהפוך למעשה לשחקן הרכש היקר אי פעם בפרמיירליג, ויעקוף את אנסו פרננדס (נרכש על ידי צ'לסי ב-107 מיליון ליש"ט) ודקלן רייס (נרכש הקיץ על ידי ארסנל ב-105 מיליון). קאיסדו יהפוך למעשה לשחקן השישי הכי יקר בכל הזמנים, אחרי ניימאר (222 מיליון יורו), קיליאן אמבפה (180 מיליון), פיליפה קוטיניו (נרכש ב-135 מיליון יורו על ידי ברצלונה), עוסמאן דמבלה (נרכש ב-135 מיליון יורו על ידי ברצלונה) וז'ואאו פליקס (127 מיליון יורו לאתלטיקו מדריד).

רק הקיץ "בזבז" קלופ למעלה מ-200 מיליון יורו על שני הקשרים החדשים שלו, קאיסדו ואלכסיס מקאליסטר, שימשיכו לשתף פעולה אחרי החיבור המוצלח ביניהם במדי ברייטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
קראגר תומך. קלופ/רויטרס

"העסקה שהמחישה את הצביעות של קלופ", תיארו בתקשורת האנגלית את רכישת קאיסדו, אבל הפרשנים תמכו במהלך. ג'יימי קראגר צייץ: "נכון ש-110 מיליון זה מחיר גבוה עבור שחקן כמו קאיסדו, אבל ליברפול חייבת לשלם סכומים גבוהים כי קבוצות אחרות מבינות שהיא נואשת. בשורה התחתונה היא מכרה את שני הקשרים הוותיקים שלה ב-52 מיליון יורו ורכשה שניים צעירים ומבטיחים יותר ב-145 מיליון. זו עסקה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully