וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב זה יהיה רשמי: הארי קיין נחת במינכן לקראת חתימה

האור הירוק מהספרס הגיע, הכוכב הגדול אמור לעבור כבר מחר בדיקות רפואיות לפני חתימה לארבע שנים. פוסטקוגלו: "נערכנו לכך"

תקציר: באיירן מינכן - מונאקו 2:4/ספורט1

זה עדיין לא רשמי, אבל כן סופי: הארי קיין נחת הערב (שישי) בשדה התעופה במינכן, שם הוא יעבור בדיקות רפואיות לפני חתימה בקבוצה. החלוץ בן ה-30 כבר היה בדרכו לשדה התעופה בלונדון כדי לעלות על הטיסה, לפני שהתבשר שטוטנהאם רוצה לשנות מספר סעיפים בחוזה ולכן הטיסה התעכבה. אחרי המתנה מורטת עצבים ברכב מחוץ לשדה התעופה, האישור המיוחל סוף סוף הגיע וקיין אמור לחתום רשמית מחר תמורת 100 מיליון יורו ועוד בונוסים בגובה של 20 מיליון. קיין כבר סיכם את כל תנאיו בבאיירן ותוכנן לחתום לארבע שנים. למעשה, הוא רצה אפילו לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר מחר נגד ר.ב. לייפציג.

מאמן טוטנהאם, אנג' פוסטקוגלו, התייחס: "זה נראה שההעברה עומדת לקרות, אנחנו ממשיכים קדימה בלי הארי. נערכנו לכך זמן מה, הרבה דברים שעשינו עד עכשיו היו עם המחשבה שזה יקרה. התוכניות שלי לא משתנות באופן דרמטי. הייתה לי שיחה איתו ביום הראשון, וקיבלתי מסר שאם המועדונים יגיעו לסיכום אז הוא יעזוב. לא ראיתי טעם בלנסות לשכנע אותו להישאר, כל מה שהייתי אומר היה לא רלוונטי".

הארי קיין, באיירן מינכן. מתוך טוויטר, צילום מסך
זה קורה. הארי קיין במדי באיירן/צילום מסך, מתוך טוויטר

התגובות באנגליה למעבר של קיין היו מעורבות. לצד ההבנה שהחלוץ מיצה את עצמו אחרי עשור בטוטנהאם, היה גם מי שטען שהמעבר לבאיירן מינכן לא יאתגר אותו. "אני מודע לכך שבאיירן מועדון ענק, אבל במקומו של הארי, אני הייתי נשאר בטוטנהאם", אמר מייקל אואן.

"אין שום דבר הישגי בלזכות עם באיירן בתארים. אם הוא היה עובר לריאל מדריד או לאחת משתי הקבוצות הגדולות בפרמיירליג, הייתי מבין את זה. אבל להפוך לגדול הכובשים בכל הזמנים בפרמיירליג, דבר שהוא היה יכול לעשות במדי טוטנהאם, זה הישג גדול יותר מלזכות באליפות עם הקבוצה מספר 1 בגרמניה ללא עוררין".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מלך שערי הפרמיירליג בכל הזמנים, אלן שירר, צייץ ו"חגג" את המעבר של קיין ואת העובדה שהחלוץ שרחוק 47 שערים משיאו לא ישבור אותו, לפחות לא בזמן הקרוב: "קדימה הארי, הגיע הזמן ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully