וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד עלתה לראשונה לחצי גמר מונדיאל הנשים, ותפגוש את שבדיה

סלמה פראיולו העניקה לספרדיות ניצחון 1:2 על סגנית אלופת העולם הולנד עם שער בדקה ה-111. יפגשו את השבדיות שניצחו 1:2 את יפן

תקציר הניצחון 1:2 של ספרד על הולנד ברבע גמר מונדיאל הנשים/ספורט1

נבחרת ספרד עלתה הבוקר (שישי) לחצי גמר מונדיאל הנשים לראשונה בתולדותיה, אחרי שניצחה 1:2 את הולנד בהארכה. מדובר בתוצאה מפתיעה למדי בהתחשב ברקורד של ההולנדיות, שהגיעו לטורניר כסגניות אלופת העולם אבל הודחו מוקדם מהצפוי.

מי שכבשה את שער הניצחון הייתה סלמה פראיולו בת ה-19, שנכנסה כמחליפה בדקה ה-71 וקנתה את עולמה 11 דקות לפני שהמשחק נגרר לפנדלים, אחרי מבצע אישי מרשים.

שחקניות נבחרת ספרד חוגגות העפלה היסטורית לחצי גמר המונדיאל. Lars Baron, GettyImages
הישג מרשים. שחקניות ספרד חוגגות/GettyImages, Lars Baron

צפו בתקציר: 1:2 לשבדיה על יפן בדרך לחצי הגמר

תקציר מונדיאל הנשים: שבדיה - יפן 1:2/ספורט1

הדרמה החלה למעשה עוד בזמן החוקי של המשחק. שער של אסתר גונסאלס נפסל על ידי ה-VAR בדקה ה-37, אבל הספרדיות לא ויתרו ובדקה ה-81 עלו ליתרון עם שער של מריה קלדנטי בפנדל. הולנד חזרה למשחק עם שער ניצחון של סטפני ואן דר חרארחט בתוספת הזמן ובנות האוראנג' כבר התכוננו לדו קרב מהנקודה הלבנה, עד שהגיע שער הניצחון.

מדובר למעשה בפעם השנייה בלבד שנבחרת הנשים של ספרד עולה לחצי גמר של טורניר גדול. הפעם הקודמת הייתה בחצי גמר היורו בשנת 1997.

בחצי הגמר תפגוש ספרד את שבדיה, שגברה 1:2 על יפן - תוצאה מפתיעה נוספת בהתחשב ביכולת שהציגו היפניות בשלב הבתים. השבדיות הובילו בבטחה אחרי שערים של אמדה איליסטדט (32) ופיליפה אנגלדל (51 בפנדל). הונואקה היאשי צימקה בדקה ה-87 אחרי שקודם לכן ריקו אאוקי פספסה מהנקודה הלבנה (76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully