וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"בשורה" של נבחרת ישראל: מכת פציעות והיעדרויות גם אצל היריבות

11.8.2023 / 8:00

הנבחרת של בית הלחמי מגיעה למוקדמות הטורניר הקדם אולימפי בסגל חסר במיוחד, אבל היא לא לבד. ההעפלה בכל זאת אפשרית? תמונת מצב

פלייר אריאל בית הלחמי מוצג כמאמן נבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת ישראל תפתח מחר (שבת, 19:00) בטאלין את דרכה במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי כשתפגוש את נבחרת צפון מקדוניה במשחק הראשון מבין שלושה בשלב הבתים. הבעיות בנבחרת ישראל לקראת הטורניר ידועות. יותר מ-15 שחקנים ביקשו לא להגיע או נפצעו בחודשיים האחרונים ולטורניר עצמו יצא סגל שברובו מורכב משחקנים שלא ייצגו את הנבחרת בטורנירים דומים.

אבל אם יש סיבה לאופטימיות לפחות בכל הנוגע לשלב הבתים ממנו ניתן להעפיל לחצי הגמר, היא מגיעה מצד היריבות. צפון מקדוניה, היריבה הראשונה של ישראל, אמנם מציגה את טי ג'יי שורטס, השחקן המצטיין של ליגת האלופות בשנה שעברה, אבל נראתה רע מאוד במשחקי ההכנה וברגע האחרון איבדה את הגארד השני המוביל שלה. ננאד דימיטרייביץ' שמככב בקאזאן. המקדונים הובסו השבוע בידי פולין ב-32 הפרש בבלגרד ושני השחקנים שינסו להוביל אותה מול ישראל הם ווידאן סטוינובסקי בן ה-35 וסטויאן גוירסקי בן ה-31.

שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין מול צ'כיה. רויטרס
יש בכל זאת סיכוי? רומן סורקין מול נבחרת צ'כיה/רויטרס

עוד סיבה לאופטימיות מגיעה מצידה של נבחרת צ'כיה. הצ'כים מופיעים לטורניר ללא שני כוכבי העל שלהם, תומאש סטורנסקי ויאן וסלי, וללא המאמן הישראלי ננו גינזבורג שסיים את תפקידו אחרי עשור. מי שאמורים לסחוב את הנבחרת בהיעדרם הם רכז ה-NBA ויט קרייצ'י והפורוורד וויטק חרובאן ששיחק העונה בשולה הצרפתית. שחקנים מובילים נוספים הם מרטין פטרקה מבראונשוויג ותומאס קיז'לינק מלימוז'.

היריבה השלישית של ישראל היא אסטוניה המארחת. האסטונים נמצאים במגמת עלייה עם לא מעט כישרונות צעירים, אבל חסרי ניסיון במעמד הזה. בין השמות המובילים נמצא כריסטין קולאמה שמשחק בפוניבז' הליטאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully