וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעל הרמה": אבו פאני כבש את הונגריה, דווקא מאמנו מנסה להרגיע

הקשר כבש שער מרהיב ושוב נבחר לאיש המשחק, בהונגריה מכתירים אותו לכוכב, המאמן מנסה לשמור אותו במתח: "מרוצה ממנו כמו משחקנים אחרים"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 בחוץ על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

התקופה המצוינת של מוחמד אבו פאני נמשכת. הקשר השלים אמש (חמישי) שבוע חלומי במדי פרנצווארוש, ואחרי שבמשחק הליגה של ההונגרים רשם שלושה בישולים, אתמול הוא כבר כבש שער בכורה נפלא ובישל פעמיים ב-1:6 הקליל על חמרון ספרטנס במוקדמות הקונפרנס ליג.

אבו פאני כבש שער אדיר בדקה השלישית, והמשיך לפטם את חבריו במסירות נפלאות כפי שהוא עושה בתקופה האחרונה. בסך הכל, ההשתלבות של הקשר שעזב הקיץ את מכבי חיפה לטובת אלופת הונגריה, נראית מהירה וחלקה.

בתקשורת ההונגרית שוב בחרו בו אתמול לאיש המשחק. "אבו פאני מסתמן כמו רכש ששווה כל יורו. יום יבוא והוא יימכר לאחת מחמש הליגות הבכירות בסכום גבוה", נכתב באחד האתרים, ובאחר ציינו: "אבו פאני נראה כמו שחקן ברמה אחרת".

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני. Laszlo Szirtesi, GettyImages
השתלם לעזוב את מכבי חיפה? אבו פאני/GettyImages, Laszlo Szirtesi

מי שצינן את ההתלהבות היה דווקא מאמן פרנצווארוש צ'זה מאטה, ששוב סירב להחמיא לקשר באופן פרטני והתמקד בעבודה הקבוצתית. "כדורגל הוא ענף קבוצתי. אבו פאני שיחק היטב כמו הרבה שחקנים אחרים. השער המוקדם שהוא כבש היה חשוב מאוד ולמעשה הכריע את המשחק מבחינה פסיכולוגית, אבל כדי לכבוש בכדורגל, צריך שיהיה מי שימסור לך וימצא אותך פנוי. עשינו היום עבודה קבוצתית טובה, זה מה שעזר לו לרשום הופעה אישית יוצאת דופן", אמר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully