וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל פתוח מול ספורי. ברדה אופטימי לקראת הגומלין

11.8.2023 / 6:30

בבאר שבע מתלבטים כיצד לנהוג עם הקשר המושעה ואלונה ברקת לא שוללת על הסף את שחרורו. ויטור וגורדנה נותנים לברדה סיבות להתעודד לקראת המשחק בסופיה: "נסב לאוהדים גאווה". המאמן יבקש קשר התקפי במקום סלמאני. וגם: השיעור במקצוענות מפרנקפורט

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

בהפועל באר שבע עדיין לא החליטו כיצד לסיים את פרשת רמזי ספורי והאם להרחיק לכת ולסיים את ההתקשרות איתו. הבעלים אלונה ברקת שומרת את הקלפים אצלה ומפזרת ערפל בעניינו של הקשר שהיה מושעה אתמול (חמישי) ולא נמצא עם הקבוצה מאז האירוע בו היה מעורב לפני ארבעה ימים. בכל מקרה, ברקת תנקוט ביד מאוד קשה ולא תעבור על כך לסדר היום, אם כי עדיין לא ברור האם היא תורה על פרידה מספורי.

ללא ספורי שהיה זה שבישל את שני השערים שכבשה הקבוצה בסיבוב הקודם מול פוניבז', התקשתה אמש הקבוצה להגיע למצבים וסיימה ב-0:0 ביתי עם לבסקי סופיה. אליניב ברדה עדיין לא מצליח לקבל איכות מגיא בדש, כריס פטרסון ואדריאן פאון. השלושה היו בינוניים מאוד אתמול ובלעדיהם, הפועל באר שבע לא תוכל להרשים. דווקא אנטוניו ספר, שכבר נאמר עליו שהוא בדרך החוצה, רשם דקות לא רעות כשנכנס כמחליף, אבל במשחק בית מצופה להיות יותר מסוכנים ואפקטיביים והיה חסר לקבוצה מי שיעשה את העבודה בחלק הקדמי.

אנטוניו ספר הפועל באר שבע. דני מרון
העסק מקרטע, עם או בלי ספורי. שחקני באר שבע אתמול/דני מרון

אף שהפועל באר שבע סיימה בתיקו, היא תצא לבולגריה עם הרבה אמונה. ברדה אמר במסיבת העיתונאים בתום המשחק כי הוא לוקח לא מעט דברים חיוביים והוא גם מעריך שאפשר לעבור את לבסקי. "אנחנו עוד ניתן לקהל הנהדר שלנו סיבות לגאווה", אמר המאמן שיודע כי גם אם יעבור את לבסקי בסופיה, היריבה הגרמנית פרנקפורט בפלייאוף, תהיה כנראה בלתי עבירה. משלחת של שישה אנשים מפרנקפורט הגיעה למשחק בטרנר ולימדה מה הן מקצוענות ורצינות.

בהפועל באר שבע מחכים לפרידה רשמית מאסטריט סלמאני כדי לצרף זר אחר. ברדה צפוי לבקש קשר מתחת לחלוץ שיוסיף איכות לקבוצה בחלק הקדמי. "חסר לנו מחץ", אמר אמש רועי גורדנה ואכן הפועל באר שבע לא ייצרה מספיק מצבים לכיבוש.

גורדנה היה טוב מאוד במרכז השדה, אבל מעל כולם בהפועל באר שבע היה שוב מיגל ויטור שלא נגמר. כל זמן שהוא משחק, בהפועל באר שבע מאמינים שהם יכולים לחזור עם ניצחון מבולגריה ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully